  • Data: 2004-09-18 15:58:18
    Temat: Re: Wyjaśnijmy sobie raz a dobrze pojęcia KREDYT i DEBET
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cihkep$12if$1@mamut.aster.pl...
    > chyba się w tym pogubiułem - czym różni się np. kredyt odnawialny od
    debetu

    Ja powiedzialbym tak: kredyt to instytucja sluzaca do pompowania pieniedzy w
    kierunku bank-> klient. Czyli bank daje (tzn. pozycza) Tobie pieniadze.
    "Debet" zas - w potocznym rozumieniu (fachowo jest to po prostu saldo
    debetowe - dopuszczalne badz nie) - jest sytuacja, gdy na koncie, ktore
    sluzy przeciez do pompowania pieniedzy w strone klient->bank pojawi sie
    saldo wskazujace na to, ze przepompowano je w drugim kierunku.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.