  • 1. Data: 2011-02-08 21:50:48
    Temat: Wyjadanie wisienek okiem zawodowca
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Wyjadanie wisienek okiem zawodowca - pewnie wiekszosc znanych stalym
    bywalcom grupy:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,9063371,_Codzien
    nie_mam_darmowy_lunch___Prywatne_finanse_pewnego.htm

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-02-08 22:52:46
    Temat: Re: Wyjadanie wisienek okiem zawodowca
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 08 Feb 2011 22:50:48 +0100, Marcin wrote:

    > Wyjadanie wisienek okiem zawodowca - pewnie wiekszosc znanych stalym
    > bywalcom grupy:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,9063371,_Codzien
    nie_mam_darmowy_lunch___Prywatne_finanse_pewnego.htm

    Projektor za 80k?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-02-08 23:02:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
    > Wyjadanie wisienek okiem zawodowca - pewnie wiekszosc znanych stalym
    > bywalcom grupy:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,9063371,_Codzien
    nie_mam_darmowy_lunch___Prywatne_finanse_pewnego.htm

    Wyjadanie bankowych wisienek i owszem, ale tam gdzie zaczyna sie gra (waluty
    i inne instrumenty) to juz nie jest takie pewne; historia zna juz roznej
    masci specjalistow, ktorzy tez byli pewni swego i nawet cale banki puszczali
    z torbami.

  • 4. Data: 2011-02-08 23:21:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 23:52, Rafał Grzelak wrote:

    nie_mam_darmowy_lunch___Prywatne_finanse_pewnego.htm

    > Projektor za 80k?

    Chyba raczej 32k. No i żeby ten nieoprocentowany limit kredytowy na 50k
    generował ponad 1k odsetek, to oprocentowanie konta musi wynieść co
    najmniej 8,69% netto. Zacnie.

  • 5. Data: 2011-02-08 23:25:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > historia zna juz roznej masci specjalistow, ktorzy tez byli pewni
    > swego i nawet cale banki puszczali z torbami.

    A niektórych zawiść gryzie ;-)

    witrak()

  • 6. Data: 2011-02-08 23:55:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:iisj71$s9g$1@news.onet.pl...

> [...]
    >>
    > Chyba raczej 32k. No i żeby ten nieoprocentowany limit kredytowy na 50k
    > generował ponad 1k odsetek, to oprocentowanie konta musi wynieść co

    Oj, takie artykuly sa przeciez ubarwione przez dziennikarza, zeby lepiej sie
    czytalo. To tak jak z tymi przewidywaniami analitykow, a potem po pewnym
    czasie widac jaka jest rzeczywistosc.
    Jedno z tego artykulu jest na pewno faktem, ze brak nauczania matematyki w
    szkole wyhodowal duza grupe ludzi, ktorzy sa 'bardzo dobrymi' klientami
    bankow i ktorych mozna 'rolowac' na roznych produktach.

  • 7. Data: 2011-02-09 06:26:55
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-02-08 22:50, Marcin pisze:
    > Wyjadanie wisienek okiem zawodowca - pewnie wiekszosc znanych stalym
    > bywalcom grupy:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,9063371,_Codzien
    nie_mam_darmowy_lunch___Prywatne_finanse_pewnego.htm

    No ale żeby mieć zyski z takich roszad między kontami, to chyba trzeba
    dużej kasy. Nie mówię o spekulacjach na walutach, bo to już co innego

  • 8. Data: 2011-02-09 09:15:24
    Od: " " <a...@g...pl>

    w tekście brak mi info, ile czasu mu to zajmuje - obstawiam ponad 8 godzin w
    tygodniu ;(

  • 9. Data: 2011-02-09 09:38:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    a...@g...pl wrote:
    > w tekście brak mi info, ile czasu mu to zajmuje - obstawiam ponad 8 godzin w
    > tygodniu ;(

    Chyba źle obstawiasz - lepiej nie graj na giełdzie ;-)

    Coś pisał o 3 przelewach, które danego dnia miał zrobić.
    Zakładając, że średnio musi zrobić 6 dzienne, musiałby być
    żółwiem, żeby 30 przelewów robić 8 godzin :-))))

    witrak()

  • 10. Data: 2011-02-09 12:49:32
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-09 10:38, witrak() pisze:

    > Chyba źle obstawiasz - lepiej nie graj na giełdzie ;-)
    >
    > Coś pisał o 3 przelewach, które danego dnia miał zrobić.
    > Zakładając, że średnio musi zrobić 6 dzienne, musiałby być
    > żółwiem, żeby 30 przelewów robić 8 godzin :-))))

    Oj, lepiej nie graj na giełdzie, jeszcze czegos nie zrozumiesz i bedzie
    płacz :) Toć aneczka pisze o 8 godzinach w tygodniu a nie dziennie.