    From: <y...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wycofanie kredytu
    Date: 14 May 2002 14:31:20 +0200

    > (...)
    > wypłącanym
    >
    > Ale bzdura! :) Ma zadłużyć się w jeszcze jednym banku żeby spłacić ten
    >kredyt?
    Ano można. Bo jak podpisał umowe na bandyckich warunkach to może wziąc kredyt w
    innym banku na lepszych. Częściej robi się to jednak żeby zebrać do kupy kilka
    kredytów i zrobić z tego 1(tzw wierzytelność skonsolidowana) - zwykle o
    dłuższym terminie spłaty.
    Jest to obwarowane paroma wrednymi problemami ale się da!
    Chociaż ostatnio widziałem reklamę takiego kredytu bodaj na expanderze

    > To będzie miał wtedy 2 i nawet jak spłaci jeden to jeden mu pozostanie!
    Będzie miał 1 kredyt bo ten pierwszy właśnie spłacił. ;-)

    To w ogóle da się odkrecić inaczej. W takim zakupie masz prawo zrezygnować i
    oddać NIEUŻYWANY towar nawet po pierwszej wpłacie, bodaj do 14 dni od daty
    zakupu i to BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY, a sprzedający musi oddać ci wpłątę. Musisz
    tylko poinformować przedstawiciela.

    Nie sądzę.
    > Dobrze, że wyjaśniłeś szerzej o co chodzi.
    > Jeśli faktycznie sprzedawca nie przekazał Umowy kredytowej do banku to można

    > w bardzo prosty sposób anulować: Ty oddajesz towar, a sprzedawca drze Umowę i
    > po sprawie.
    Niedokładnie ale w ten deseń ;-)
    Y.