  • 1. Data: 2005-05-27 07:31:21
    Temat: Wrocław - wpłatomat...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Pytanie do Wrocławiaków - czy wpłatomat w Tesco na Długiej (mbank)
    już funkcjonuje? Z pół roku temu patrzyłem dwa razy - budka umieszczona / wpłatomat
    nieczynny ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-05-27 09:16:48
    Temat: Re: Wrocław - wpłatomat...
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > Na serwerze bachus - login taki mam,
    > serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

    Podobno funkcjonuje, chyba ze skurat byla awaria

  • 3. Data: 2005-05-27 16:14:15
    Od: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl>

    DooMiniK wrote:
    > Witam.
    > Pytanie do Wrocławiaków - czy wpłatomat w Tesco na Długiej (mbank)
    > już funkcjonuje? Z pół roku temu patrzyłem dwa razy - budka
    > umieszczona / wpłatomat nieczynny ;)

    Jak najbardziej funkcjonuje :)

    --
    Sawinski Piotr

  • 4. Data: 2005-05-27 17:28:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jak najbardziej funkcjonuje :)

    Dzwoniłem do mlinii i też poświadczyła Pani, że funkcjonuje ;)
    Jutro idę wypróbować...

  • 5. Data: 2005-05-27 17:38:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 May 2005 18:14:15 +0200, w <d77ha3$4e9$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Sawinski Piotr" <p...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak najbardziej funkcjonuje :)

    Trzeba będzie sprawdzić. :>

  • 6. Data: 2005-05-28 13:24:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba będzie sprawdzić. :>

    Sprawdziłem. Działa, pieniądze pojawiły się na koncie po 40minutach.
    Podoba mi się to, że po wsadzeniu gotówki wpłatomat przelicza i pokazuje,
    co wsadziliśmy - można jeszcze wtedy zrezygnować z operacji (gdy np. stwierdzimy,
    że się pomylił) i odzyskać gotówkę. Fajna sprawa.

  • 7. Data: 2005-05-28 13:35:26
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d79rnn$qlo$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz DooMiniK napisał:

> [...]
    > co wsadziliśmy - można jeszcze wtedy zrezygnować z operacji (gdy np.
    > stwierdzimy, że się pomylił) i odzyskać gotówkę. Fajna sprawa.

    Pytanie ogólne: wpłatomat działa tylko z kartą ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2005-05-28 14:15:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości
    news:d79sdq$8v$1@nemesis.news.tpi.pl... W artykule
    > Pytanie ogólne: wpłatomat działa tylko z kartą ?

    Tak.
    Wkładasz kartę, wtedy pojawia się pytanie, czy chcesz dokonać operacji
    wpłaty na konto (wyświetlony nr. przypisany do karty).
    Wrzucasz gotówkę na tacę; papierki są wciągane i liczone. Potem pojawia się
    tabelka, jakie baknoty zostały rozpoznane.

    ps. nie potrzeba wpisywać pinu
    p.p.s. do tetaz nie mam w historii konta, że nastąpiła wpłata (napisałem o tym
    w nowym temacie o 15:42)

  • 9. Data: 2005-05-28 14:47:50
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d79uo1$arf$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz DooMiniK napisał:

    > Tak.
    > Wkładasz kartę, wtedy pojawia się pytanie, czy chcesz dokonać operacji
    > wpłaty na konto (wyświetlony nr. przypisany do karty).

    Łeeee, a ja nie mam karty i nie chcę :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 10. Data: 2005-05-28 17:29:09
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwa razy sprawdziłem i działał bez większych zarzutów. Trzeba tylko ostrożnie
    i uważnie podawać banknoty, bo zdarza mu się nie rozpoznać od razu jakiegoś
    tam banknotu. Do drobnych wpłat nadaje się idealnie. Z większą gotówką (tak
    powyżej 1K) udałbym się raczej do banku tradycyjnego i tam bym wpłacił
    normalnej pani kasjerce. Zresztą z dużą gotówką starałbym się nie chodzić po
    hipermarketach.

    Zauważyłem jeden bład mBanku. Transakcji wpłaty nie widać pod zakładką "karta
    debetowa" i "operacje dokonane kartą". W historii rachunku rzecz jasna widać,
    ale pod samą historią tylko karty jest to nie widoczne. Uważam, że jest to
    przecież transakcja dokonanan przy użyciu karty, więc powinna być widoczna.

    Takie same czerwone urządzenia wpłatomatowe instaluje też Kredyt Bank (we
    Wrocławiu jest już na pl. Solnym).