  • 51. Data: 2009-04-16 10:17:45
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "szemcio" <szemcio@__o2.pl> wrote in message
    news:gs6s9g$5t7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Abonament RTV ?

    zgoda. Niestety nie dla mnie ta obniżka bo i tak nie mam telewizora...

    george

  • 52. Data: 2009-04-16 14:32:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    XXL jestem regularnie zarabiajacym spekulantem, a Ty teoretykiem. Dla mnie
    liczy sie tylko cena i zmiennosc. Tym sie m.in. roznimy.

    D.

  • 53. Data: 2009-04-17 08:53:09
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > od ilu zawetowanych rocznie ustaw zaczyna się nowomowa ?
    >
    > sprawdź może odrobinę statystyk,
    >
    > Lech Kaczyński jest prezydentem bijących poprzedników na głowę w 2ch
    > rzeczach :
    >
    > - ogłaszaniu żałoby narodowej (absolutny rekord wszechczasów, bije w tym
    na
    > głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)

    Hej, napisałem coś o tym ogłaszaniu - nie skomentujesz? Skąd miałeś tę
    informację którą napisałeś, można wiedzieć? Sprawdzałeś sam te statystyki,
    co innym tak proponowałeś? Jak bardzo Kaczor bije na głowę Kwacha - może byś
    tak napisał od siebie?
    Czy po prostu jak pierwszy lepszy gamoń dałeś się nabrać na nowomowę i teraz
    ci głupio?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 54. Data: 2009-04-17 09:27:38
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    XXL jestem regularnie zarabiajacym spekulantem, a Ty teoretykiem. Dla mnie
    liczy sie tylko cena i zmiennosc. Tym sie m.in. roznimy.

    Wszyscy uczestnicy tego forum są spekulantami. Nie ma tu ani jednego inwestora.
    Nie wiem czy zarabiasz tak regularnie jak piszesz.
    Ile zarobiłeś na chybionej prognozie odbicia w górę od 6 stycznia 2009r.
    Ile realnie zarobiłeś na wydmuszce Drągowski?

  • 55. Data: 2009-04-19 23:55:36
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Rudy oderwal sie juz od rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo.
    >
    > Wolałbyś rządy PIS-u? Tak Ci się podobała IV RP?

    Bardzo:) bezwzględnie najlepszy rząd po '89. Każdy by wolał (poza
    POmyjakiem, rzecz jasna)