  • 1. Data: 2004-10-08 09:20:40
    Temat: Wolna amerykanka w WBK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Przyszła umowa o kartę płatniczą

    (..)
    par 8 Sposób i termin wypowiedzenia umowy
    (..)
    3. Bank ma prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę w przypadku ziszczenia sie
    następujących _ważnych_ przyczyn:
    (..)
    p4. _terminowa_ spłata należności Posiadacza wobec Banku jako Wydawcy Karty
    bądz stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty.

    :)
    Czy nie prościej zapisać umowę w jednym punkcie?
    par 1 BANK MOŻE WSZYSTKO.

    Skan umowy poszedł już do UOKiK :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-10-08 09:51:58
    Temat: Re: Wolna amerykanka w WBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    > 3. Bank ma prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę
    (...)
    > p4. _terminowa_ spłata należności Posiadacza wobec Banku jako Wydawcy
    > Karty bądz stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty.
    > Czy nie prościej zapisać umowę w jednym punkcie?
    > par 1 BANK MOŻE WSZYSTKO.

    pewnie mialo byc "nieterminowa" co dla KK byloby zrozumiale
    Nordea (jak juz tu gdzies wspomnialem) napisala dla zwyklej VE ze moze zmienic
    limit klientowi w "przypadku nieterminowej spłaty należności lub stwierdzenia
    zagrożenia terminowej ich spłaty"

    UOKiK-iem ich nie straszyłem, ale umowy nie podpisałem
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-08 10:10:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 11:51:58 +0200, blad naskrobał(a):

> [...]
    > limit klientowi w "przypadku nieterminowej spłaty należności lub stwierdzenia

    też tak myślalem dopóki nie przyszła druga umowa dokładnie taka sama.

  • 4. Data: 2004-10-08 11:08:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    > też tak myślalem dopóki nie przyszła druga umowa dokładnie taka sama.

    karanie za terminowa splatę KK to ciekawe :-)
    podpisaleś?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-10-08 14:08:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 13:08:40 +0200, blad naskrobał(a):

    > karanie za terminowa splatę KK to ciekawe :-)
    > podpisaleś?

    coś ty :)

  • 6. Data: 2004-10-08 16:00:30
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >karanie za terminowa splatę KK to ciekawe :-)

    A na co im klient co terminowo splaca i za odsetki go nei kasuja? :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 7. Data: 2004-10-08 22:04:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-10-10 14:45:56
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    raczej bank bzwbk

  • 9. Data: 2004-10-10 22:33:36
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 14:45:56 GMT, MMMKKK naskrobał(a):

    > raczej bank bzwbk

    nie ma jak kluczowy komentarz :)