  • Data: 2004-02-05 12:21:23
    Temat: Re: Wirtualna VISA - fajny gadżet?
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bvt97l$hc7$1@inews.gazeta.pl...
    > zaraz mnie szlag trafi. :) wierzcie lub nie, załadowałem ją, sprawdziłem 5
    > razy dane, podałem cvv i nie udało mi się zapłacić w merlinie. pojawiały
    się
    > jakieś absurdalne komunikaty. no to zadzwoniłem do mbanku, czy z kartą
    > wszystko ok. jest ok. ostatecznie zapłace przelewem. Za 50 gr. ;) a w
    locie
    > się nie da na 100% :)
    > pozdrawiam, dawid

    no cóż... jakby Ci to zgrabnie i subtelnie ująć... miałeś po prostu
    pecha:)))
    W merlinie płacę tą kartą co najmniej raz w miesiącu i jeszcze nie miałam z
    tym żadnego problemu.

    Nie wiem co to były za "absurdalne komunikaty" ale może n.eCard był
    przeciążony??
    to oczywiście tylko sugestia...

    Nie podejmuje się wyjaśnienia tego pecha:)))

    Pozdrawiam i życzę powodzenia nastepnym razem
    Karolina