    From: "RObi" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielki blad, czy tylko nie uwaga,
    Date: Tue, 9 Jul 2002 10:29:00 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@host65-73.datastar.pl

    news:3d299aba$1@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "RObi"
    Następnie

    > tu sie mylisz - certyfikat otrzymany z banku wczytujesz do przegladarki

    Okazało

> [...]
    zaden
    > z was nie dostanie sie do rachunku przez www, a to dlatego ze twoj login i
    haslo
    > porownywane musza wspolgrac z certyfikatem ktory bank ci dal. Czyli to po
    prostu
    > czyjas nieuwaga.
    >
    > Ja np. w domu korzystam z Fortisa i przed wejsciem do niego przegladarka
    pyta
    > mnie ktory certyfikat wybieram poniewaz mam wgrane trzy rozne (moj i dwoch
    > corek). Wybranie z listy innego certyfikatu nic mi nie da bo moj login i

    Witam,
    Nasuwa mi się tylko jedno pytania: Dlaczego bronisz tak doskonałego systemu
    zabezpieczeń, podając i wychwalając w/w bank. Takie odpowiedzi są moim
    zdaniem bardzo mało obiektywne. Proponuje wobec tego test. Wyslij na grupę
    dyskusyjną swój certyfikat otrzymany z banku. Na pewno nic Ci się nie
    stanie.
    Pozdrawiam
    RObi