  • 11. Data: 2007-07-05 21:50:48
    Temat: Re: Wieksza kasa jak wymienic?
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <1jp8q5jjmlurq$.dlg@saikokila.pl>,
    f...@p...vqrn.arg.cy says...
    > Bardzo duża różnica.

    Dobrze o tym wiem, zresztą tylko dwa razy mi się to udało. Ktoś bardzo
    potrzebował na zaraz kupić od groma zielonych, ja potrzebowałem
    zauważalną część tego groma sprzedać, właściciel kantoru bezbłędnie
    skojarzył fakty, użył telefonu i wszyscy byli zadowoleni. Wiem że to
    gigantyczne szczęście, ale naprawdę, da się ;)

    Swoją szosą żałuję że nie udało mi się poznać końcowego nabywcy, no ale
    cóż - właściciel kantoru też musi z czegoś żyć.

    --
    pzdr
    alex

  • 12. Data: 2007-07-05 22:15:30
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jarod napisał(a):
    > Czesc
    > jak sie wymienia kwoty typu 5000 funtow w kantorze to w jaki sposob to
    > zrobic, zeby nie nosic ze soba gotowki?

    Gotówki chyba nie wyeliminujesz, ale może skorzystać z usług jakiegoś
    centrum handlowego z kantorem i placówką bankową. Do CH wejdziesz bez
    gotówki, wyjdziesz też bez gotówki. :-) A na terenie samego CH jakoś
    bezpieczniej... chyba...

  • 13. Data: 2007-07-06 09:09:32
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > jak sie wymienia kwoty typu 5000 funtow w kantorze to w jaki sposob to
    > zrobic, zeby nie nosic ze soba gotowki? Ewentualnie w jaki sposob wymienic
    > ta gotowke na PLN tak zeby najwiecej na tym zyskac ( najmniej stracic).

    kantor i negocjacja ceny to najlepszy kurs. To nie jest zadna wielka
    gotowka, taka sie wymienia w kantorach.

    a propo strachu zwiazanego z chodzeniem po miescie z "taka" gotowka kiedys
    slyszalem opowiesc pracownikow toto-lotka jak przyszla do nich po glowna
    wygrana starsza pani z panem i kazali sobie wyplacic kase w gotowce i
    zapakowac do ich reklamowki. Na pytanie pracownikow toto-lotka czy nie
    zalatwic ochrony i transportu odpowiedzieli - po co?, kto na miescie bedzie
    wiedzial co jest w tej reklamowce? I takie zdroworosadkowe podejscie
    polecam, no chyba ze ktos chce pokazywac wszystkim wokol co nosi albo
    wyplaca tak kase ze tlum wokol patrzy sie na rece.

  • 14. Data: 2007-07-06 10:00:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 06 Jul 2007 11:09:32 +0200, xviper napisał(a):
    [...]
> [...]
    > zdroworosadkowe podejscie polecam, no chyba ze ktos chce pokazywac
    > wszystkim wokol co nosi albo wyplaca tak kase ze tlum wokol patrzy sie

    W kantorze niestety nigdy nie masz pewności że za tobą się nie ustawi
    kilka osób.

    jakieś 10 lat temu wymieniałem ok 1.5kUSD, wtedy to była całkiem ładna
    kasa (zresztą dzisiaj też piechotą nie chodzi). W trakcie wymiany stanęło
    w ogonku za mną 2 dresiastych. Wychodząc z kantoru zauważyłem że wychodzą
    z kolejki i kierują się za mną do wyjścia.

    Prawdopodobnie to był przypadek (pod kantorem stał samochód do którego
    wsiadłem, więc nie doszło do sprawdzenia jakie były ich zamiary), ale
    troche mi się miękko w nogach zrobiło :)

    p. m.

  • 15. Data: 2007-07-06 22:44:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ktos z mojej rodziny po wizycie kolejno w banku i kantorze (konkretnie Rotunda i kino
    Atlantic) dostał w łeb juz pod
    domem na Pradze przy domofonie.
    Oszczędności pół życia i szpital.
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2007-07-07 18:13:06
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Alex81 <a...@g...com> zwrócił błąd:

> [...]
    > skojarzył fakty, użył telefonu i wszyscy byli zadowoleni. Wiem że to
    > gigantyczne szczęście, ale naprawdę, da się ;)

    Chyba że tak :) Sądziłem że to podziałało w drugą stronę.

    > Swoją szosą żałuję że nie udało mi się poznać końcowego nabywcy, no ale
    > cóż - właściciel kantoru też musi z czegoś żyć.

    Może i lepiej, ja bym wolał nie poznawać człowieka który _musi_ tyle
    przepłacić ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 17. Data: 2007-07-11 07:36:38
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

> [...]
    > wsiadłem, więc nie doszło do sprawdzenia jakie były ich zamiary), ale
    > troche mi się miękko w nogach zrobiło :)

    wiele kantorow ma na zapleczu pomieszczenia gdzie mozna wymienic wieksza
    gotowke bez gapiow patrzacych na rece. Polecam, sam korzystalem.

  • 18. Data: 2007-07-11 10:03:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 09:36:38 +0200, xviper napisał(a):
    [...]
    > wiele kantorow ma na zapleczu pomieszczenia gdzie mozna wymienic wieksza
    > gotowke bez gapiow patrzacych na rece. Polecam, sam korzystalem.

    Wątpię żeby 1.5kUSD były kwotą kwalifikującą się do zaplecza. Nawet ceny
    nie chcieli negocjować.

    p. m.

  • 19. Data: 2007-07-11 10:56:34
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    > Dnia Wed, 11 Jul 2007 09:36:38 +0200, xviper napisał(a):
    > [...]
    >
    > Wątpię żeby 1.5kUSD były kwotą kwalifikującą się do zaplecza. Nawet ceny
    > nie chcieli negocjować.

    alez nie musisz podawac wcale kwoty po prostu chcesz zeby transakcja byla
    zrobiona na zaplaczu i tyle, tam podajesz kwote i negocjujesz kurs, kazdy
    wlasciciel kantoru powinien sie na taka operacje zgodzic jesli ma
    odpowiednie warunki techniczne a wielu ma.

  • 20. Data: 2007-07-11 14:29:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "xviper" <v...@o...pl> writes:

> [...]
    > kurs, kazdy wlasciciel kantoru powinien sie na taka operacje zgodzic
    > jesli ma odpowiednie warunki techniczne a wielu ma.

    Taaak, wtedy ci w dresach beda moze bardziej zainteresowani niz gdyby
    uslyszeli, ze chodzi o marne $1k5.
    --
    Krzysztof Halasa