  • 61. Data: 2009-08-12 12:59:33
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: Nickname <a...@g...com>

    On 12 Sie, 08:42, schliesky <s...@g...com> wrote:

    > Not to w porządku. Ale jak będzie inaczej, to będę wiedział kogo
    > winić! :-)

    Do mnie nie zadzwonili dotad ani razu! Czuje sie wrecz zaniedbywany! ;)

  • 62. Data: 2009-08-12 13:42:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tomek z Wawy napisał(a) :
> [...]
    > i informuje o tym każdym możliwym kroku, jest doradcą finansowym.
    > Można się też zorientować po tym, że oferuje różne produkty coś około
    > 20 różnych banków. Lokatę zawierasz bezpośrednio z Bankiem, dostajesz
    > rachunek w tymże Banku i na SWÓJ rachunek w tym Banku przelewasz
    > środki. Więc co ma gwarantować OF skoro nie jest w ogóle stroną
    > umowy??? Jeśli chodzi o lokaty powiązane z Noble to jeszcze dostajesz
    > do domu papier od Noble, że masz u nich lokatę z wszystkimi jej danymi
    > i możesz sobie iść do Noble i odebrać pieniądze...

    Nareszcie ktoś użył głowy i zrozumiale wyjaśnił mi, laikowi, o co w
    tym chodzi :-)
    Bez głupkowatego p... o zadowolonych klientach i innych n mld much.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 63. Data: 2009-08-12 13:43:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5ubpd$1cl$1@news.dialog.net.pl

    > Rzekomym powodem powołania do życia OF ma być prestiż Noble. Tylko, że te
    > tysiące klientów OF i tak wie, że ma lokaty w Noble, więc jakoś nie wiem
    na
    > czym ten prestiż ma polegać.

    Skąd ty takie teorie bierzesz? OF to doradcy finansowi a lokaty jakie
    oferują są tylko dodatkiem do ich podstawowego profilu działalności.

  • 64. Data: 2009-08-12 13:50:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5uc6v$1i0$1@news.dialog.net.pl

    > I co z tego wynika? Noble dla bogatych, Getin dla biednych, a OF?

    Traktujesz OF jako bank? Pogratulował :)

    > Aż takie fobie masz??? No to współczuję. Tak naprawdę sprawa jest prosta -
    > OF z racjonalnego punktu widzenia nie ma racji bytu.

    Expander, Finamo itp. również?
    Chłopcze zrób pożytek sobie i nam i przestań dzielić się na łamach grupy
    swoimi (przepraszam) kretyńskimi przemyśleniami, które z rzeczywistością
    mają niewiele wspólnego.

    > Więc pewnie jakiś tam "sens ukryty" w tym być musi.

    Ukrytym sensem jest robienie pieniędzy. Proste jak budowa cepa.

    > Prestiż Noble to mit, skoro ileś tam tysięcy
    > osób ma tam lokaty - i nieważne czy przez OF, bo przecież pieczątka jest
    > wiadomo skąd.

    To, że prestiż Noble to mit wiadomo nie od dziś. Jednak jeżeli Ty oceniasz
    prestiż danej instytucji przez pryzmat tego ile osób założyło u nich lokatę
    to chyba dalej nie ma czego komentować...

    > Gdyby chodziło tylko o to, OF powinien współpracować z
    > Getinem. Wówczas prestiż Noble zostałby zachowany.

    ROFTL :P Ty czytasz czasami to co piszesz?

    > Prestiż bowiem polega na tym, iż relatywnie mała liczba osób z danego
    produktu korzysta.

    A masz świadomość, że tylko w pewnym sensie masz rację? - szczególnie jeżeli
    mowa o prestiżu w finansach.

    > Tymczasem w tym tempie wkrótce łatwiej będzie mieć znajomego z lokatą w
    Noble niż
    > lokatą... powiedzmy w Millenium. Tiaaa... prestiż.

    Jeżeli można - poproszę o więcej "trafnych", spostrzeżeń, analiz, przemyśleń
    itp. :)

  • 65. Data: 2009-08-12 13:52:30
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 14:22, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > wiadomo skąd. Gdyby chodziło tylko o to, OF powinien współpracować z
    > Getinem. Wówczas prestiż Noble zostałby zachowany.

    Nie tak trudno wyczytać w google dlaczego akurat z Noble były
    powiązane lokaty, a nie z GetInem. Tylko trzeba by chcieć, a nie snuć
    opowieści...

  • 66. Data: 2009-08-12 13:54:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5ucf7$1oc$1@news.dialog.net.pl

    > haha... dobre. Spotyka się bizmesmem pełną gębą z platynową kartą
    > Noble,jaguarem od nich i co tam jeszcze z szaraczkiem Kowalskim:
    > - Mam lokaty w Noble, bo taki jestem ważny i prestiżowy! - mówi bizmesmem.
    > - No ja też mam tam pięć stówek - mówi bezrobotny Kowalski.
    > hehe... prestiż by NobleBanek ;-)

    Tak czytam twoje wypociny i dochodzę do następujących wniosków (może
    błędnych ale...):
    1. Jesteś strasznie zakompleksionym człowiekiem :)
    2. Żal ci tyłek ściska bo jesteś tym bezrobotnym Kowalskim z 5 stówkami z
    zasiłku, który chętnie by włożył więcej kasy na optymalną ale nie może bo
    nie ma. W wyniku tego zalewa grupę swoimi "błyskotliwymi" przemyśleniami,
    które chyba nie tylko mnie utwierdzają w przekonaniu, że... jesteś kretynem?

    :)

  • 67. Data: 2009-08-12 13:54:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    l.googlegroups.com

    > Valdi, ale to "logiczne", prawda? ;)

    No ba! :)

  • 68. Data: 2009-08-12 13:59:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky"
    .googlegroups.com

    > Not to w porządku. Ale jak będzie inaczej, to będę wiedział kogo
    > winić! :-)

    OK! :) Dodam jeszcze, że chyba z dwa miesiące temu kończyły mi się w
    krótkich odstępach czasu lokaty. W sprawie jednej dzwonili z OF z zapytaniem
    czy chciał bym przedłużyć - powiedziałem, że tak. Dodałem, że za kilkanaście
    dni kończą się inne lokaty, ale proszę w związku z nimi nie dzwonić. Kasa ma
    wrócić na moje konto itp. - tak jak powiedziałem zrobili. Nie było żadnego
    wydzwaniania itp.

    PS.
    na e-mail jaki podałem przy rejestracji też nie od nich nie dostaję po za
    potwierdzeniami złożenia wniosku o lokatę jak i samym potwierdzeniem
    założenia lokat.

    PS2.
    Ofertę OF poleciłem kilku osobom - w ich przypadku również nie występuje
    jakiekolwiek bombardowanie spamem via e-mail/telefon. Tak jak napisałem
    powyżej wszystko ogranicza się jedynie do telefonu z zapytaniem czy
    przypadkiem nie chielibyśmy przedłużyć danego depozytu.

  • 69. Data: 2009-08-12 13:59:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5udpg$2fn$1@news.dialog.net.pl

    > A po co? W ten sam sposób co OF, Pocztowy, Meritum...

    I coś z tego wynika Szymciu?

  • 70. Data: 2009-08-12 14:00:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5udsq$2j5$1@news.dialog.net.pl

    > Not to w porządku. Ale jak będzie inaczej, to będę wiedział kogo
    > winić! :-)

    Szymon - xeroboy :P