  • Data: 2013-03-17 00:35:11
    Temat: Re: Wiara SyneCka w niską pensję...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "sas" op.wt179qubcgeagj@ter

    : a może wiesz, bądź ktoś z grupowiczów, jak wygląda kwestia przechodzenia
    : od jednego ubezpieczyciela do drugiego, tj. co z wypowiedzeniem umowy u
    : starego ubezpieczyciela? czy to jest robione teraz jakoś z automatu po
    : zawarciu OC u nowego ubezpieczyciela?
    : mam OC w PZU, ale być może skusiłbym się na ofertę ze "statuą wolności" i
    : zwrotem z Synca, jeśli dałoby się wszystko załatwić przez internet.

    IMO teraz nie ma ciągłości -- umowa kończy się i tyle.
    Nie zawrzesz na czas kolejnej -- nie masz OC. Nie ma
    też czegoś takiego jak podwójne OC.

    Tyle mi pozostało po czytaniach [mszalnych?...] różnych
    [wielkich] postów w ostatnich [albo ostatecznych?...] czasach...

    [Boże -- jakież to życie księdza jest trudne...
    za chwile okaże się, że piszę na złą grupę...
    a później okaże się, że nie jestem expertem od
    Templariuszy -- zakonników aż tak ubogich, że na
    dwóch wojowników przypadał tylko jeden koń...
    a przecież (wzorem księży profesorów) oglądam
    film o Templariuszach, aby zabłysnąć wiedzą

    http://www.youtube.com/watch?v=k_QYKqmdLkw

    o tym zakonie...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'