  • Data: 2013-07-08 18:31:51
    Temat: Re: Wekslowi oszuści
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Niwe wiem czy to sie da w Polsce zastosowac - ja nie wpuszczam nikogo
    >do domu jezeli wizyta nie jest zapowiedziana telefonicznie lub
    >pisemnie, lub zamowiona przeze mnie

    No wiesz, tu jest zacofany kraj, tu nie zadzwonia do ciebie, bo nie
    masz telefonu :-)

    Dobra, z telefonami sie poprawilo. Ze spisami pogorszylo - jak maja
    zadzwonic, jesli nie znaja numeru do ciebie ? Po adresie ? Moze sie i
    da.

    W domu jednorodzinnym zasadniczo wizytowac nie ma kto. W mieszkaniu w
    bloku - duzo instalacji wspolnych, prad, woda, kanalizacja,
    wentylacja.
    Inkasenci rozni do odczytu licznikow.

    No ale co za problem - zadzwoni ktos, powie ze jest z urzedu i
    sprawdzaja cokolwiek/termity/jakosc pradu, i przysla pracownika w
    dogodnym terminie, kiedy mozna Szanownego Pana zastac w domu.
    I juz nie bedziesz legitymowal.
    Albo i pismo przysla, urzedowe, z propozycja terminu i podaniem
    telefonu do biura, albo bezposrednio do wykonawcy.

    Ewentualnie ... jeden kabelek wystarczy i telefonu juz nie bedziesz
    mial. A potem zastuka do drzwi monter, naprawi, poprosi o podpisanie
    pokwitowania :-)

    Niestety - oszusci inteligentni sa i ochrona przed nimi zahacza o
    paranoje :-)

    Albo teraz - ustawe smieciowa mamy, nowe firmy, nowe kubly - prosze
    podpisac odbior trzech kublow na koszt gminy ..

    J.