  • 1. Data: 2004-08-05 18:31:52
    Temat: W najnowszej GB :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Krzysztof Bielecki dla GB
    Prezes Pekao postrzega bankowość jako tworzenie najwyższej jakości relacji z
    klientami. Bank ma ambicje utrzymania udziału w rynku funduszy
    inwestycyjnych, rozwijania kredytów hipotecznych (acz nie walutowych,
    wątpliwych etycznie z uwagi na ryzyko dla klienta), poważnego zwiększenia
    udziału w rynku kart płatniczych i doskonalenia finansowania małych firm.
    Nie wystarczy posiąść rynek, trzeba jeszcze mieć wiedzę, mówi Bielecki.
    Czerpiemy ją od Anglosasów. Były premier uważa, że międzynarodowa
    konsolidacja bankowości jest nieuchronna, a UniCredito Italiano zapewne
    będzie w niej podmiotem przejmującym. Bank Pekao przywiązuje dużą wagę do
    swojej operacji na Ukrainie: tamtejszy rynek wzmacnia szansę szybszego
    rozwoju gospodarczego Polski.
    ---

    Pierwsze zdanie jest... hmmm - no w sumie nie jestem klientem Pekao SA jakis
    czas - czy przez ten czas istotnie zmienilo sie cos? ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-05 19:09:37
    Temat: Re: W najnowszej GB :)
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisal/a:

    > Pierwsze zdanie jest... hmmm - no w sumie nie jestem klientem Pekao
    > SA jakis czas - czy przez ten czas istotnie zmienilo sie cos? ;)

    hmm, chyba pekao to dla tego gościa poczekalnia, za rok dostanie jakiś
    ciepły stołeczek bez odpowiedzialności (może KRRiT) od swoich koleżków z PO
    (chyba sami widzicie, że jest (a może "był" bo wiedzę swoją opieram na tym
    co mówił kilka mieięcy temu) niezbyt gotowy do roli prezesa?)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-08-05 19:13:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > koleżków z PO (chyba sami widzicie, że jest (a może "był" bo wiedzę
    > swoją opieram na tym co mówił kilka mieięcy temu) niezbyt gotowy do

    Do potrzasania rekoma jest spoko. Przeciez i tak wiadomo, ze Wlosi kieruja z
    drugiego rzedu. Szkoda, ze tak slabo im to wychodzi. Zauwazcie, ze zla
    opinia z grupy przenosi sie na slabe wyniki sprzedazy itp. (chociaz kase
    jeszcze kosza rowno).
    Z drugiej strony taki BPH. Pewnie dogoni i przegoni jeszcze Pekao.

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-05 19:17:01
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie w niej podmiotem przejmującym. Bank Pekao przywiązuje dużą wagę do
    > swojej operacji na Ukrainie: tamtejszy rynek wzmacnia szansę szybszego

    Ależ misz-masz. I co ma na myśli z tą operacją na Ukrainie. Czyżby nie zauważył
    że ostatnio klimat na Ukrainie znacznie się zmienił żeby nie powiedzieć oziębił

    pozdr
    Adam

  • 5. Data: 2004-08-05 20:31:04
    Od: "KiT" <b...@l...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <

> [...]
    jakis
    > czas - czy przez ten czas istotnie zmienilo sie cos? ;)

    Tak wprowadzili prowizje od kredytu w eurokoncie dla starych klientów, był
    czas że przestali dawać kredyty sezonowe, upowszechnili pekao24, które
    działa dość podle bo są liczne błędne transakcje (ja chyba miałem z 3) na na
    reklamację czeka się około 2-3 miesięcy. Ale wszystko przecież się w końcu
    dogra. Jeszcze 5-6 lat i będzie OK.

  • 6. Data: 2004-08-05 20:51:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tak wprowadzili prowizje od kredytu w eurokoncie dla starych klientów, był
    > czas że przestali dawać kredyty sezonowe,

    Dziwię się ludziom biorącym kredyty w bankach. No, chyba, że ktoś
    rzeczywiście nie ma wyjścia.

    > upowszechnili pekao24, które
    > działa dość podle bo są liczne błędne transakcje (ja chyba miałem z 3)

    Używam od prawie 14 miesięcy i nigdy nie miałem żadnej błednej transakcji.
    Na Grupie również niczego takiego (chyba) nie było.

    > na na reklamację czeka się około 2-3 miesięcy.

    Tu nie mam żadnego doświadczenia - może i dobrze ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-08-05 20:56:28
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    a ty dalej propagujesz pekao ? :-) syf syf i jeszcze raz syf. Moglbym
    napisac ksiazke tego co trzeba przezyc, aby cokolwiek w tym banku
    zalatwic. Jedyne co dobrze zalatwili mi to kasa mieszkaniowa, a bylem
    pelen czarnych mysli.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 8. Data: 2004-08-05 20:56:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    ciekawe... ;)

    G.

  • 9. Data: 2004-08-05 21:03:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > a ty dalej propagujesz pekao ? :-)

    Dlaczego tak uwazasz?

    > syf syf i jeszcze raz syf. Moglbym napisac ksiazke tego co trzeba
    przezyc, aby cokolwiek w tym banku
    > zalatwic.

    Napisz. Nie zapomnij wykupic nakladu ;)
    Ja tam wiekszych problemów z moim oddzialem nie mam. A ze kilka razy do roku
    strace w kolejkach w sumie 2-3 godziny, to nie jest problem. Tym bardziej,
    ze rekompensuje mi to pewna wygoda+rozmieszczenie bankomatów.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-08-05 22:45:25
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości
    >(...)
    > Pierwsze zdanie jest... hmmm - no w sumie nie jestem klientem Pekao SA
    jakis
    > czas - czy przez ten czas istotnie zmienilo sie cos? ;)

    taaa... zmienilo... oczywiscie ;-D
    Na razie napisze tyle - na rozpatrzenie prostej reklamacji czekam od 12
    lutego - jak na razie po wielu probach uzyskania informacji co z tym dalej
    lub nawet pomocy bankowi w rozwiazaniu problemu - glucha cisza.
    Bank zabity dechami... przed klientem - tak mozna go nazwac aktualnie.

    Belin

    PS - niebawem zapewne relacja z calosci przygody z reklamacja - jak to
    wreszcie napisze :-)... chociaz moze lepiej to wydac jako powiesc
    sensacyjna? albo sprzedac TV jako serial brazylijski? ;-))))