  • 1. Data: 2002-09-16 20:01:23
    Temat: W jakim banku konto i "czek od reki"
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    Dzieki za udzial w dyskusja na temat nabycia nieruchomosci. Jednak nikt nie
    odpowiedzial na mojego PS-a. Pozwole sobie zadac pytanie w nowym watku.

    W jakim banku mozna otworzyc konto i w miare od reki (tzn. po pierwszej
    wplacie) dostac czeki do konta (lub jeden potwierdzony)?
    TIA
    Pozdrawiam TU

  • 2. Data: 2002-09-16 20:01:46
    Temat: Re: W jakim banku konto i "czek od reki"
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "TU" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim banku mozna otworzyc konto i w miare od reki (tzn. po pierwszej
    > wplacie) dostac czeki do konta (lub jeden potwierdzony)?

    A w najbliższym się nie da ? Sprawdzałeś ?
    Nigdy nie testowałem takiego "natychmiast", ale chyba w PKO BP by się udało.
    W innych klasycznych marmurach zapewne też.

  • 3. Data: 2002-09-16 20:28:50
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    > A w najbliższym się nie da ? Sprawdzałeś ?

    Sprawdzalem BZWBK. Najpierw zalozenie konta, wplata min. 500 zl. W nastepnym
    miesiacu po "stalej" wplacie mozna dostac czeki. Szukam takiego banku, gdzie
    zaraz po wplacie mozna dostac chocby 1 czek.
    TU

  • 4. Data: 2002-09-16 21:15:37
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    Dawno dawno temu jak miałem RORa w BPH to czeki dostałem praktycznie od ręki
    przy założeniu konta , choć to tak dawno było że mogę się mylić

    w każdym razie na tyle dawno że czeki dawali od ręki, a na kartę electrona
    to musiałem chyba 3 miechy czekac :-)

  • 5. Data: 2002-09-16 21:28:53
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    gdzie
    > zaraz po wplacie mozna dostac chocby 1 czek.

    Zapytaj w PKO BP. Jak oni odmówią, to chyba wszyscy inni też. Banki się z
    czeków wycofują.
    Niedobite czeki są jeszcze w BSK (o ile taki bank masz po drodze)

  • 6. Data: 2002-09-16 21:34:33
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Janek"
    > Niedobite czeki są jeszcze w BSK (o ile taki bank masz po drodze)

    Do nowo założonych kont nie wydają czeków.
    Do starych kont (sprzed kwietnia chyba) dają ale tylko do realizacji w
    oddziale.

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-09-17 03:36:18
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "TU" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > W jakim banku mozna otworzyc konto i w miare od reki (tzn. po pierwszej
    > wplacie) dostac czeki do konta (lub jeden potwierdzony)?

    Jak bedziesz mial z tym klopoty, to
    sprobuj popytac troche wyzej, nie u dysponentki.
    Jak nadal beda obstrukcje, to mozesz sprobowac
    spytac o czek bankierski (wystawiony przez bank,
    ale zabezpieczony blokada na Twoim koncie).

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 8. Data: 2002-09-17 08:54:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 22:28:50 +0200, "TU" <u...@g...pl> wrote:

    >Sprawdzalem BZWBK. Najpierw zalozenie konta, wplata min. 500 zl. W nastepnym
    >miesiacu po "stalej" wplacie mozna dostac czeki. Szukam takiego banku, gdzie
    >zaraz po wplacie mozna dostac chocby 1 czek.

    GBW (SGB) :-))
    Panienka:- to niech Pan od razu wypelni zamowienie na czeki
    Ja: ale ja nie chce czekow tylko karte
    Ona : karte, tak odrazu ?? Nie wiem czy tak sie da:-)))
    (chodzilo o zwykla VE)

    PS, dalo sie :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653