  • 1. Data: 2004-08-09 09:33:01
    Temat: W jakim baku TPSA ma konto?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    W jakim baku TPSA ma konto?
    /35 1140 1603 1150 5801 0064 2217
    ?

  • 2. Data: 2004-08-09 09:33:51
    Temat: Re: W jakim baku TPSA ma konto?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > W jakim baku TPSA ma konto?
    > /35 1140 1603 1150 5801 0064 2217

    w jakim BANKU oczywiscie :)

  • 3. Data: 2004-08-09 09:40:21
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
    news:cf7gc8$cut$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > W jakim baku TPSA ma konto?
    > > /35 1140 1603 1150 5801 0064 2217
    >
    > w jakim BANKU oczywiscie :)

    BRE F. nr 10 w Łodzi Aleksandrów Łódzki ul.Piotrkowska 10/12

  • 4. Data: 2004-08-09 09:46:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Q wrote:

    > w jakim BANKU oczywiscie :)

    BRE BANK SA F. nr 10 w Łodzi O./Reg. Warszawa

  • 5. Data: 2004-08-09 19:05:31
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > BRE F. nr 10 w Łodzi Aleksandrów Łódzki ul.Piotrkowska 10/12

    ...czyli przelewy z mBanku beda za darmo?
    /czy BRE Bank mocno odcina sie od mBanku?

  • 6. Data: 2004-08-09 22:00:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Q napisał:

    > ...czyli przelewy z mBanku beda za darmo?
    > /czy BRE Bank mocno odcina sie od mBanku?

    Nie będą za darmo. Chyba, żeby TP SA miała rachunek w mBanku.

    K.

  • 7. Data: 2004-08-10 13:39:50
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > ...czyli przelewy z mBanku beda za darmo?
    > /czy BRE Bank mocno odcina sie od mBanku?

    Jak bedziesz miałdarmowe konto w VW banku to przelewy będą darmowe. Poza tym
    masz wypłaty ze wszystkich bmatów za free (>=0.4kpln).

    Seba

  • 8. Data: 2004-08-11 10:11:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SEBEK napisał:

    > Jak bedziesz miałdarmowe konto w VW banku to przelewy będą darmowe. Poza tym
    > masz wypłaty ze wszystkich bmatów za free (>=0.4kpln).

    SEBEK, jestes boski. Ciekawe ile takich postow musisz jeszcze walnac,
    zeby premie dostac.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-08-11 22:03:48
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > SEBEK, jestes boski. Ciekawe ile takich postow musisz jeszcze walnac,
    > zeby premie dostac.

    zgadzam sie;
    gosciu odwala tu nam truman-show ;)

  • 10. Data: 2004-08-12 09:29:01
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 10 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 15:39 *SEBEK* napisał(a) :

    > Jak bedziesz miałdarmowe konto w VW banku to przelewy będą darmowe. Poza tym
    > masz wypłaty ze wszystkich bmatów za free (>=0.4kpln).

    Może sobie odpuść też mam konto w VW ale aż takim fanatykiem nie jestem.

    zresztą jak już gdzieś kiedyś pisałem ze względów strategicznych nie zależy
    mi żeby VW miał jakiś przyrost w liczbie klientów :D to dla twojego i
    mojego dobra :)

    Daniel
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
    mogą nie dostrzec różnicy."