    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa classic a kredyty
    Date: Tue, 9 Sep 2003 11:15:53 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Użytkownik "levin_a" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93F16A5EBD664levinawppl@193.110.122.80...
    > Witam,
    > Mam nastepujace pytanie:
    > chce kupic sobie cos za powiedzmy 4tys PLN dla rownego rachunku. Nie mam
    > tych 4tys PLN ale:
    > 1. mam Visa Classic - mBank,
    > 2. moge wziac jakis kredyt w np. GE, Lucas, i inne jakies takie mniej
    znane
    > (np. Cetelem).
    (...)
    > Czy ktos wczesniej mial taki dylemat?

    Jesli masz troche czasu to zalatw sobie kredyt odnawialny w mBanku (oplata
    za przyznanie 1% minimum 50PLN, patrz:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/kredyt.html).

    Oprocentowanie poczatkowe 13% w skali rocznej, a po 6mc 12,5%. Kapitalizacja
    odsetek co miesiac. Mozesz dokonywac takich splat na jakie Cie stac, a jesli
    otrzymasz w miedzyczasie niespodziewana gotowke to mozesz to splacic
    szybciej bez dodatkowych kosztow. Dodatkowo korzystajac z eKonta z
    przyznanym kredytem odnawialnym w taki sposob, by przelewac na nie cale
    wynagordzenie i pobierac kwoty na zycie sukcesywnie kiedy jest potrzeba
    skutecznie obnizasz sume oprocentowanego kredytu w ciagu miesiaca (nizsze
    odsetki niz w przypadku zwyklego kredytu konsumpcyjnego). Problem tylko, czy
    mBank przyzna Ci taki limit kredytowy, no ale skoro dal Ci VC, a GE albo
    Lucas da Ci taki kredyt to chyba nie powinno byc problemu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia