  • 1. Data: 2004-01-27 11:06:45
    Temat: [VW] Formularz wniosku
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Czy dzialja wam formularze wniosku o otwarcie konta w VWbank? Bo mi otwieraja
    sie puste strony...

    D.

  • 2. Data: 2004-01-27 11:08:29
    Temat: Re: [VW] Formularz wniosku
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy dzialja wam formularze wniosku o otwarcie konta w VWbank? Bo mi
    otwieraja
    > sie puste strony...

    Przeciążenie?
    500 tys. klientów mBanku zakłada konta w VW ;-)

    RJCz

  • 3. Data: 2004-01-27 12:10:55
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> wrote in message
    > "Dave " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > otwieraja
    >
    > Przeciążenie?
    > 500 tys. klientów mBanku zakłada konta w VW ;-)

    Tylko ciekawe, że dla tych ludzi co walą drzwiami i oknami do VW ;) nie jest
    to sygnał, że podobne zatory mogę się pojawić potem w call center, w
    dostępie do serwisu internetowego itd :)

    KK

  • 4. Data: 2004-01-27 12:11:06
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    zainstaluj 128 bitowe kodowanie w przegladarce
    zadziala natychmiast

    Użytkownik Dave <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bv5go5$asr$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2004-01-27 12:13:20
    Od: "Maciek" <q...@i...pl>

    > Czy dzialja wam formularze wniosku o otwarcie konta w VWbank? Bo mi
    otwieraja
    > sie puste strony...

    teraz działają, ale dokładnie to samo było wczoraj gdy pojawiły się pierwsze
    plotki że mBank wprowadza opłaty za przelewy

    ps. ja już zdążyłem wysłać umowę, co prawda panie na poczcie były w
    pierwszej chwili lekko zdezorientowane, ale po konsultacjach u kierowniczki,
    wszystko przebiegło bardzo sprawnie i w wyjątkowo miłej atmosferze (co się
    nie zdarza często:)
    Powiem nawet więcej, wszystkie chciały zobaczyć to cudo pt. "formularz
    identyfikacyjny" i oryginalną kopertę vw :)

  • 6. Data: 2004-01-27 15:45:31
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Użytkownik Zenon Brodooki napisał:
    > zainstaluj 128 bitowe kodowanie w przegladarce
    > zadziala natychmiast

    Po pierwsze - skoro sporo z ludzi, któzy zaglądają na stronę VW Bank
    direct jest także użytkownikami mBanku, to mają w przeglądarce "na bank"
    zainstalowane kodowanie 128-bitowe SSL.

    Po drugie - w VW Banku mają spore obciążenie serwerów i często strony
    się nie ładują. Wyświetlają się puste strony po akceptacji certyfikatu.

    Po trzecie - odpisuj POD cytowanym postem a nie NAD a jeśli nie musisz
    cytować oryginalnego posta, to go usuwaj ze swojej wiadomości.

    K.