  • Data: 2003-09-14 06:47:18
    Temat: Re: [VW] Czy wszystkie przelewy...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Sep 2003 07:37:49 +0200, "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>
    napisał(a):

    >Spojrzmy coz tu ATZ_Rzeszow naskrobal:

    >Czy to tak ciezko zrozumiec, ze sobota i niedziela
    >sa dniami wolnymi od pracy???

    A co ma wspolnego sobota i niedziela czy odpust w Malej Wolce,
    do automatycznych przelewow wewnetrznych?

    S.p. LG, a takze nadal cieszacy sie niezlym zdrowiem mBank, nie
    rozrozniaja sobot czy niedziel jako dni wolne od pracy dla przelewow
    wewnetrznych. W dodatku nie tylko dla przelewow miedzy subkontami
    jednego posiadacza, ale takze miedzy kontami roznych posiadaczy
    w tym samym banku.

    Wydziwiasz, kolego. To nie jest Wolka Mala, to juz Duza.

    --
    Adek