  • Data: 2003-07-06 09:44:00
    Temat: Re: VE inteligo i wakacje :)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci
    news:slrnbgf0sc.303.miernik@szrenica.ctnet.pl...

    > Ale jeszcze placisz 0.99 zl miesiecznie.

    Placisz za korzystanie z karty. A korzystasz z jednej.

    > Czy moze placi sie to tylko za karte aktywna?

    Najprawdopodobniej tak. A nawet, gdyby nie - to te dwa zlote za
    bezpieczenstwo za granica to koszt doprawdy marginalny.

    > I co bedzie jak nigdy nie zaaktywujesz tej drugiej karty? Zapomna o
    > niej, i nie beda naliczac 0.99 zl dwa razy?

    Jakos nie chce mi sie do nich dzwonic i pytac, ale powinno dac sie usunac
    karte z systemu. W koncu zagubienie listu z karta nie jest niemozliwe.

    Poza tym zawsze mozna ja aktywowac po powrocie - i bedziesz mial nowa karte.

    > Czy jezeli ta karta jest do tego samoego rachunku do ktorego jest juz
    > jakas karta, to czy ma ona inny czy taki sam numr co ta istniejaca
    > karta?

    Zdecydowanie inny.

    > W ktorych bankach przy wznowieniu nowa karta mainny numer niz stara, a
    > w ktorych taki sam?

    Pytanie nie do mnie.

    > Bozauwazylem z w Inteligo ma inny (VE), a Banku Zachodnim WBK taki sam
    > (Maestro).

    Co do inteligo - zgodze sie. A BZWBK omijam szerokim lukiem. :-)

    > A moze zawsze Visy maja inny a karty Europaya taki sam? A moze tylko
    > Maestra maja taki sam?

    To chyba zbyt daleko idacy wniosek.

    --
    Pozdrawiam,