  • 1. Data: 2002-11-15 21:54:27
    Temat: VE VWbank direct umożliwia dysponowanie saldem z dnia poprzedniego
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Czyli zasilenie konta przelewem z zewnątrz lub nawet z Konta Plus nie zmieni
    salda środków dostępnych w tym samym dniu za pośrednictwem karty VE.

    Dowiedziałem się o tym po powtórnym precyzyjnym dopytaniu mailowym
    (informacja uzyskana wcześniej telefonicznie była inna) - oczywiście po tym,
    jak założyłem już to konto.

    Czekam na odpowiedź mailową czy i jeśli tak to kiedy bank zamierza to
    zmienić.

  • 2. Data: 2002-11-16 14:19:09
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Czyli zasilenie konta przelewem z zewnątrz lub nawet z Konta Plus nie
    > zmieni salda środków dostępnych w tym samym dniu za pośrednictwem
    > karty VE.

    Jak w przypadku kazdej karty obslugiwanej przez firme zewnetrzna

    > Dowiedziałem się o tym po powtórnym precyzyjnym dopytaniu mailowym
    > (informacja uzyskana wcześniej telefonicznie była inna) - oczywiście
    > po tym, jak założyłem już to konto.

    A dowiedziales sie, ile razy dziennie jest aktualizowane saldo?

    > Czekam na odpowiedź mailową czy i jeśli tak to kiedy bank zamierza to
    > zmienić.

    Albo nigdy, albo w nieokreslonej przyszlosci, albo po wymianie systemu
    autoryzacji kart w Polcardzie
    ;-)

    M.

  • 3. Data: 2002-11-16 20:36:36
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > A dowiedziales sie, ile razy dziennie jest aktualizowane saldo?

    Zeznali, że raz dziennie.

  • 4. Data: 2002-11-17 21:44:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    16 Nov 02 21:36, janko pisal do All:

    j> Zeznali, że raz dziennie.

    chyba w przypadku w którym brak bieżących operacji na rachunku.
    - jak sprawdzam saldo przez infolinie, to podają "saldo na godz. ...."
    te godziny napewno nie są jednakowe i wyglądają mi na godzine po operacji -
    n.p. po wykonaniu przelewu, po przyjeciu przelewu w danej sesji KIR itp.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 5. Data: 2002-11-19 20:12:24
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > te godziny napewno nie są jednakowe i wyglądają mi na godzine po
    > operacji - n.p. po wykonaniu przelewu, po przyjeciu przelewu w danej

    Nie chodzi o saldo konta, uaktualniane w rozsadnych granicach, ale o saldo
    srodkow dostepnych na karcie.

    M.