  • Data: 2002-04-16 08:03:58
    Temat: Re: VC zlotowa z PeKaO kredytowa czy debetowa?
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:fminbu80kje3a8chmo75358pmssbi4gb9c@4ax.com...
    > Zdziwilbys sie. Z tego co obserwuje to wlasnie osoby niezle
    > zarabiajace sa glownym odbiorca kredytow odnawialnych (tych
    > wiekszych).
    > A szczegolnie mlode, przyzwoicie zarabiajace osoby.

    Nie, nie dziwi mnie to. Dziwie sie raczej, ze banki nie wprowadzaja
    zabezpieczenia w postaci lokaty czy wplywow na konto (niektore tak robia,
    ale dotyczy to kredytow odnawialnych, a nie kart kredytowych). Nie kazdy
    chocby chce ujawniac dochody - bardzo ciekawy list w tej sprawie jest na
    forum mBanku od zbulwersowanej osoby, ktora musiala ujawnic dochody
    smierdzacemu kurierowi z Masterlinka (umowa z mBankiem).

    pzdr