  • 1. Data: 2006-10-22 08:29:30
    Temat: VAT na granicy
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    To nie ta grupa moze, ale :)
    Czy jeszcze jest cos takiego ze jak np. Niemiec u nas kupi cos,, to na
    granicy moze dostac zwrot VAT 22% ?
    Ktos sie orientuje ?
    Kiedys tak bylo jak cos kupowalem w czechac to mi wracali

  • 2. Data: 2006-10-22 12:44:01
    Temat: Re: VAT na granicy
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Kiedys tak bylo jak cos kupowalem w czechac to mi wracali

    Ale to było kiedyś

    Darek

  • 3. Data: 2006-10-22 16:07:48
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Nie ma różnicy czy w Kielcach kupi facet z Krakowa czy z Hamburga.
    Vat taki sam.

  • 4. Data: 2006-10-22 17:53:42
    Od: bob <1...@x...pl>

    PolandMET napisał(a):
> [...]
    > granicy moze dostac zwrot VAT 22% ?
    > Ktos sie orientuje ?
    > Kiedys tak bylo jak cos kupowalem w czechac to mi wracali

    Taki myk dotyczy tylko obywateli z poza chUjni ...