  • 1. Data: 2011-11-28 08:42:19
    Temat: Usunięcie ciąży...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Duch Święty zmusił mnie do publicznego wyznania mojej winy.
    Otóż usunąłem... A było to tak... Hm... Trudna sprawa...
    Moim zdaniem -- winna wszystkiemu jest Europa z jej bankiem
    koloru komunistycznego... Po kolei...

    Zleciłem (chyba w piątek) przelew wewnętrzny z oszczędnego
    na rozrzutny a tuż przed nim -- z rozrzutnego do Citi. :)

    Około 08:30 dziś rano sprawdziłem -- szmal wisi na rozrzutnym...

    Tak więc przelałem ręcznie, to znaczy zleciłem zwykły przelew,
    zaś odroczony (zlecenie tak zwane) usunąłem, aby mi nie ciążyło...

    -=-

    Czy mam z tego powodu wyrzuty sumienia? Oczywiście -- nawet całą
    noc z tego powodu nie spałem, gdyż pomordowane przelewy nie dają
    mi spać... [zamordowałem po 8 rano, czyli po nocy -- usunięty
    przelew nie daje spać po nocach, czyli w dzień, nie w czasie nocy]

    -=-

    W czasie pisania tego postu EB dokonał próby realizacji wiadomego zlecenia. :)

    Kategoria Inne
    Tytuł Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    Data i godzina 28-11-2011 08:42:32
    Autor eurobank

    Uwaga! Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.

    Konto obciążane
    yy yyyy yyyy yyyy yyyy yyyy yyyy

    Dane odbiorcy
    LESZEK CISZEWSKI

    Konto odbiorcy
    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx

    BH Sektor Bankowości Detalicznej

    Tytułem
    Zasilenie miesięczne

    Domyślna kategoria transakcji
    Wpływy/Wpłata własna

    Typ zlecenia
    jednorazowe

    Data ostatniej realizacji zlecenia
    brak danych

    Data najbliższej realizacji zlecenia

    Kwota
    2000 PLN

    -===-

    Na tym nie koniec. Jeden z rachunków oszczędnych zlał dwa razy
    po jednym groszu, tak że saldo na nim spadło do 45,06... Moim
    zdaniem jest to brutalny atak na mój Jednoosobowy Kościół Katolicki...
    (czyli powszechny -- ogólnoświatowy)

    -===-

    Naprawdę nie mogę spać -- jestem wyspany do przesady. Mam ochotę
    na krzyczenie tego, co krzyczał bohaterski pilot Protasiuk tuż
    przed śmiercią. Tyle tylko, że ja -- żyję. :) Żyję ze
    świadomością tego, że:

    -- od kilkudziesięciu lat najwyraźniej brakuje mi witaminy B1, co
    umykało uwadze lekarzom aż do momentu, gdy drętwiała mi prawa
    ręka (podziękowania należą się tutaj Kurwolitankom Bosym ze
    Szczecina, życzącym mi uschnięcia ręki; gdyby ręka nie
    ,,uschła'', męczyłbym się; witaminy zacząłem brać z uwagi
    na to schniecie tej ręki)

    nie mam pojęcia, jak to możliwe, że tylu lekarzom nie przyszło
    do ich głów to, że ja mam wzmożony apetyt na witaminę Bx,
    a raczej to, dlaczego tak często im umykał ów fakt

    -- przez kilka lat skarżyłem się na problemy z oddychaniem a lekarka
    laryngologii zwracała mi uwagę (po gruntownym badaniu moich górnych
    dróg oddechowych) na pilną potrzebę sprawdzenia stanu moich płuc
    (płuc i oskrzeli) przez pulmonologa

    nie mam pojęcia, jak to możliwe, że trzem lekarzom rodzinnym
    nie przyszło do głowy przez co najmniej 3 lata to, że warto
    mnie skierować do poradni pulmonologicznej pomimo mego
    uskarżania się na trudności związane z oddychaniem
    i ewidentne wskazania lekarki laryngologii na istnienie
    poważnego problemu moich dolnych dróg oddechowych

    A że te dwa problemy (nerwowy i oddechowy) męczyły mnie od dawna
    i skłaniały mnie do odejścia z tego świata, mam dla Kurwolitanek
    Bosych złe wieści -- zamierzam tu (na tym świecie) pozostać jeszcze
    dość długo... [a wasze dzieci spod Jeżewa -- chyba już nie zamierzają
    powracać; może wreszcie zrobię ładne zdjęcie ich ,,pomnikowi'', czy
    raczej ochłapowi pomnika... na prawdziwy pomnik najwyraźniej nie
    stać rodziców... wcale nie dziwię się -- tyle zapasowych części
    poszło dosłownie na marne...]

    Rycerstwo Korterii też nie śpi. :) Całkiem niedawno, dzięki ,,uprzejmości''
    aptekarskiej, miałem spore problemy ze zdrowiem. :) Jednak zło uczynione
    przez aptekarkę, zamierzam wykorzystać dobrze. :) Straciłem sporo czasu
    na chorowanie, ale zyskałem wiedzę... Aptekarka była posłuszna nie ,,literze
    recepty'', ale ,,niepojętemu duchowi'', nakazującemu jej zignorowanie tego,
    co napisał na recepcie lekarz i sprzedanie mi czegoś innego w to miejsce... :)

    To profesjonalizm, odpowiedzialność, przestrzeganie piątego przykazania Boskiego...

    Jeszcze jedna tragedia -- nie notuję już od dawna problemów z płucami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-11-28 08:53:04
    Temat: Re: Usunięcie ciąży...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 28 Nov 2011 09:42:19 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Jeszcze jedna tragedia -- nie notuję już od dawna problemów z płucami...

    A inne problemy?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2011-11-28 10:16:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > A inne problemy?

    Umiesz pytać pełnymi zdaniami? :)

    Ja nie notuję już od dawna problemów z płucami.
    Inne problemy także nie notują problemów z płucami.

    Ponoć analfabetyzmu w Polsce nie ma. Widzę jednak, że
    trudności w wypowiadaniu się na piśmie są powszechne
    w tym kraju. :) Nic dziwnego, że lekarz pisze coś na
    recepcie a aptekarka sprzedaje coś innego. Ty być może
    także byś sprzedał coś wg ducha niepojętego i czucia
    modlitewnego czy parcia na szkło lub głosu wewnętrznego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-11-28 10:25:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:javn1c$obo$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > także byś sprzedał coś wg ducha niepojętego i czucia
    > modlitewnego czy parcia na szkło lub głosu wewnętrznego...

    NTG ?

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-11-28 10:53:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak <w...@y...pl> wrote on 2011-11-28_11:25

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > NTG ?
    >
    > wiatrak

    A miałeś coś do powiedzenia ?
    Czy jak zwykle - nic ?

    witrak()

  • 6. Data: 2011-11-28 13:20:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > wiatrak <w...@y...pl> wrote on 2011-11-28_11:25

    > A miałeś coś do powiedzenia ?
    > Czy jak zwykle - nic ?

    to jest ntg na ntg czyli troll tak jak ten ene coś tam psychol

    erator/

  • 7. Data: 2011-11-28 13:43:41
    Temat: Re: Usunięcie ciążącego zlecenia przelewu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jb01r2$rh8$...@i...gazeta.pl

    witrak()>> A miałeś coś do powiedzenia ?
    witrak()>> Czy jak zwykle - nic ?

    IMO -- jest to (to, czyli ta/wiadoma odpowiedź lakoniczna -- ,,NTG'')
    odwet (wywołany parciem na szkło) z innej grupy. :)

    zlotowinfo> to jest ntg na ntg czyli troll tak jak ten ene coś tam psychol

    A tak coś sensownego (całe, pełne zdanie) potrafisz napisać czy tylko luźne słowa?
    Ojciec Złodziej twierdzi, że studenci (czy nawet absolwenci wyższych uczelni) nie
    potrafią wypowiadać się pełnymi zdaniami, lecz bąkają urywanymi słowami, czerwienią
    się peszą...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Straszne czasy nadchodzą -- żyję i dobrze czuję się. :)
    Jest dziś przepiękna pogoda, ciepło, słonecznie -- jak
    wiosną. :) A jeszcze ze 3 tygodnie temu żegnałem się z życiem... Nie
    był to pierwszy raz w mym życiu? Oj -- niepierwszy!!!

  • 8. Data: 2011-11-28 19:56:02
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Jak zwykle głupoty z idiotycznym tytułem.
    Nie masz większych zmartwień?
    piona

  • 9. Data: 2011-11-28 22:47:28
    Temat: Usunięcie tego, co ciąży...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piona" jb0p0i$at6$...@i...gazeta.pl

    > Jak zwykle głupoty z idiotycznym tytułem.
    > Nie masz większych zmartwień?

    Nie mam. :) Albo inaczej -- zmartwieniem moim jest brak
    kobiet, ale pokazuję, że głupia kobieta (kierująca się
    natchnieniem ducha czy niechlujna) nie interesuje mnie. :)

    Aptekarka jest głupią morderczynią -- sprzedaje pseudolek.
    (ten lek -- witaminę B1, ale w śmiesznie niskiej dawce)
    Zapłaciłem za jej głupotę stratą zdrowia. Kobieta realizuje
    parcie na szkło -- księżom zależy na ukazaniu mojej rzekomej
    (lub rzeczywistej) depresji. Brak witaminy B1 prowadzi właśnie
    do osłabienia układu nerwowego, czyli do depresji. Księża (na
    przykład Łazewski czy Koszewnik -- duszpasterze akademiccy) na
    ,,ambonach'' (w czasie pogawędek, na kazaniach w czasie mszy
    świętych -- cóż to za świętość?) tłumaczą młodym ludziom, iż
    depresja (czy schizofrenia) jest karą Bożą za dzieciobójstwo.
    W ten sposób separują takich jak ja (niewygodnych z jakiegoś
    powodu) od młodych kobiet szukających kandydatów do małżeństwa.

    EB to przykład niechlujstwa -- zlecenie wisi, ale nie jest realizowane.
    Cóż to za bank, który ignoruje wolę swego klienta? :)

    -=-

    Żeby było śmieszniej -- EB zabiega o klientów. :)
    A kobiety -- o mężczyzn. :) Niestety EB zabiega i jednocześnie
    zniechęca, a kobiety zabiegają i jednocześnie opowiadają się
    po stronie głupoty. Mądrzeją, gdy jest za późno, gdy nie mogą
    już zostać matkami. :) Wówczas potrafią niemal żądać dla siebie
    (ode mnie też) tak zwanego miłosierdzia, uważając, iż mam jakiś
    moralny obowiązek żenienia się z uwagi na fakt, iż mam mieszkanie,
    czy nawet (w pewnym sensie) 3 mieszkania. :)

    Otóż -- jeśli ktoś obetnie sobie rękę, nie może liczyć na miłosierdzie
    Boże. :) (nie ja sprawia, iż kobieta raczej ;) nie może rodzić zdrowych
    dzieci, jeśli pierwszego nie urodzi do 25 roku życia)

    -=-

    Ja pokazuję niefrasobliwość i głupotę ludzką -- EB i aptekarki,
    która uznała samodzielnie, że przyjmowanie tej witaminy może być
    szkodliwe dla organizmu i sprzedaje mi zabawkową dawkę. :) Lek
    został ,,wypisany'' (przypisany?) przez lekarza, na dodatek
    lekarz zlecił badania mające na celu sprawdzenie ewentualnej
    szkodliwości długotrwałego przyjmowania tego leku.

    Ale aptekarka staje ponad wolą lekarza, uważa się za mądrzejszą
    i roztropniejszą -- toż nie można latami przyjmować witaminy B1
    w tej dawce... Zatem... Samodzielnie dawkę tę zmniejsza. :) Ja
    zaś tracę zdrowie i czas -- ksiądz teolog, Leszek Struk (także
    duszpasterz białostockiego duszpasterstwa akademickiego) uznał,
    można zastosować cwana metodę -- każda kobieta zabierze mi
    tylko 5 minut mojego życia. Bóg nie może ukarać surowo za
    zabranie (zmarnowanie) 5 minut życia zaś stosowanie tej
    terapii pozbawi mnie życia w ogóle. :)

    Oto Bóg liczy inaczej -- jak na razie surowo ukarał
    chyba każdą chętną :) do takiej zabawy. :) A raczej
    każdą, która zabrała mi choć 5 minut mego życia
    uczestnicząc w tej grze. :)

    -=-

    Aptekarka w mojej osobie traci klienta. Jakiego? Słabego -- Telfexo
    (około 17 złotych za 20 dni) i Avamys (około 40 złotych, ale raczej
    na znacznie dłuższy czas) i witaminy oraz czasami antybiotyki...
    Traci także mego ojca -- ten na leki wydaje znacznie więcej.
    Matka także nie na wódkę wydaje dziesięciokrotnie więcej ode mnie. :)

    Obojgu (i wam zarazem) tłumaczę, jakie są skutki poprawiania woli lekarza.

    -=-

    Można zapytać -- po co mi tyle tej witaminy. Nie znam odpowiedzi,
    ale od zawsze lubiłem jeść duże ilości tego, w czym jest dużo tej
    witaminy. Wielokrotnie też lekarze stosowali u mnie kuracje oparte
    o podawanie (także w zastrzykach) witamin z grupy B.

    -=-

    O ile banków ci u nas dostatek, o tyle apteki na osiedlu mam
    dwie -- w odległości parunastu metrów a kolejne znajdują się
    także niedaleko. Poza nimi jest dosłownie zatrzęsienie aptek...

    Niedobór witaminy B1 skutkuje co najmniej źle.
    W ogóle niedobory witamin dają raczej szokujące efekty.

    -=-

    Czy ktoś chce, czy nie -- w swoim życiu podejmuje decyzje
    typu: staję po stronie zbrodniarzy (w tym wypadku -- księży)
    czy po stronie ludzi uczciwych. :) Troje lekarzy leczyło mnie
    z nieistniejących chorób, zamiast z astmy, aptekarka celowo
    sprzedała nie to, co miała sprzedać zgodnie z instrukcją :)
    zapisana na recepcie. :)

    Ja zaś przekonałem się, jakie są skutki niedoboru tej witaminy.
    Około 60 tabletek (30 dni) złych (3 mg zamiast 25 mg) przyjąłem
    w dobrej wierze, czyli placebo odpada.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-11-29 00:29:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" javhhg$86r$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Tak więc przelałem ręcznie, to znaczy zleciłem zwykły przelew,
    > zaś odroczony (zlecenie tak zwane) usunąłem, aby mi nie ciążyło...

    Właśnie szmal dotarł na konto docelowe -- do Citi...
    Przed paroma godzinami jeszcze nie było -- ani na saldzie, ani w blokadach. :)

    Oczywiście zleciłem ręcznie przelew powrotny -- do EB...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'