    From: "Olo" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uprawnienia doradcy kredytowego w mBanku
    Date: Mon, 22 Jan 2007 23:49:16 +0100

    Wrzuć pozostałe dane kredytu : okres, wkład własny, (jak rozumiem ma to być
    PLN - czy na pewno jesteś przekonany że to dobry wybór?)

    Napiszę jakie są realne możliwości

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Fiury" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Odpisuje drugi raz, cos mi nie wskoczylo za pierwszym.
    Kwota kredytu to 350k, wiec chyba jest pole manewru.

    Ale mnie najbardziej wkurza to, ze najpierw pisze, ze prowizja moze byc
    x-0,1, potem ze po konsutlacji z centrala jest szansa na x-0,2 a potem
    sie wycofujei pisze, ze centrala nie pozwala na jakiekolwiek
    negocjacje.