  • 21. Data: 2012-03-17 00:15:04
    Temat: Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjsu75$3co$...@i...gazeta.pl

    > -- co stało się z nieoprocentowanym depozytem 11 groszy

    Już wiem, że tego argumentu nie ma.

    > Mogę też publicznie wezwać bank do wycofania swych żądań i wypłacenia
    > mi 11 groszy z konta mojej matki oraz przeproszenia za:

    Już nie żądam zwrotu 11 groszy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-03-17 00:17:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjt6gs$1jp$...@i...gazeta.pl

    > Na pewno EB jest dla mnie skasowany na tak zwane zawsze. :)
    > (chyba,że pójdzie po rozum do głowy i wyprze się znajomości
    > z Tobą, mnie zwróci moje 11 groszy i przeprosi mnie oraz

    11 groszy zwracać nie musi.

    > moją matkę za zaistniałą sytuację)
    > A mieli we mnie dobrego klienta, trzymającego u nich przez
    > parę lat około 30 tałzenów. :)

    Dobrze, że Alior ma lokaty 6.2%? Wolałbym, aby mieli konto
    oszczędnościowe 6.2%, skoro i tak pieniadze mozna zabrać
    bez utraty odsetek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-03-17 13:26:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Już Ci zacytowałem
    >
    > bank ma obowiązek zamknięcia konta po upływie 14 dni

    Nie wydaje mi się, chyba że ten konkretny.

    Banki w ogóle nie mają generalnego obowiązku zamykania kont (pomijając
    ochronę danych itp), także po zakończeniu obowiązywania umowy
    z klientem.

    Po upływie terminu wypowiedzenia bank traci jednak prawo do naliczania
    opłat (bo wynikało ono z umowy, a ta przestała obowiązywać).

    > Bank owszem -- może wystawić BTE, ale nie w takiej sytuacji, gdy ma
    > w dupie wolę klienta. Ten bank po prostu nie uznał woli mojej matki
    > i nadal prowadził to konto.

    Obawiam się że niestety bank może "wystawić" BTE w każdej sytuacji.

    > bank nie wie, dlaczego konta nie zamknął

    Bez znaczenia.

    > bank nie wie, dlaczego konto z onlajnowego zmieniło się na inne
    > bank nie wie, od kiedy konto z onlajnowego zmieniło się na inne

    Kwestia odpowiedniego wykonania umowy, ale jeśli ta już nie
    obowiązuje...

    > bank nie wie, kiedy wpłynęło wypowiedzenie, choć przyjął
    > je w swojej placówce tak zwanej, i to nie była półplacówka
    > czy kiosk lub quasi-placówka, ale placówka zwyczajna tak
    > zwana, mieszcząca się nie w galerii handlowej, ale w lokalu
    > takim, w jakim lokowane są zwykłe banki

    Jeśli klient jest w stanie udowodnić złożenie wypowiedzenia, to nie
    widzę problemu. Jeśli bank nie wie kiedy otrzymał wypowiedzenie, ale
    zeznaje, że je otrzymał, to obawiam się, że może zostać przyjęty termin
    najbardziej korzystny dla klienta.

    Z tym, że być może trzeba nieco o takie rzeczy powalczyć.
    --
    Krzysztof Halasa