  • Data: 2004-06-11 07:01:21
    Temat: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5472
    >
    > maly update ;)
    > M.in. grace period, limit dla zlotego Lota, oplaty za zabezpieczenie no i
    > informacja, zenietrzeba posiadac rachunku w Pekao SA, zeby stac sie
    > szczesliwym ;) posiadaczem karty.

    Spodziewałem się, że karta Pekao/LOT Gold będzie naprawdę czymś rewolucyjnym
    w stosunku do Pekao/LOT. Jako karty dedykowane często podróżującym wg. mnie
    powinny być wyposażone w ubezpieczenie opóźnienia lotu, bagażu, zaginięcia
    bagażu i NNW. Ponieważ z tych właśnie ubezpieczeń osoby często podróżujące
    najczęściej korzystają i im zdarzają się niespodzianki w trakcie podróży.
    Niestety, za cenę 170 zł (Miles and More Senator płaci tylko 75 zł) bank
    zaoferował znacznie gorszy pakiet ubezpieczeń niż przy innych wydawanych
    przez siebie złotych kartach. Karta + ubezpieczenie NNW za tą cenę nie jest
    atrakcyjna.
    Kiedy bank zaproponował mi wymianę Partnera na VE Regata, to pomyślałem
    sobie, że chyba czas przestać się interesować ofertą tego banku i tzeba
    szukać coś ciekawszego. Oferta 3 nowych kart a w szczególności Pekao/LOT
    Gold utwierdza mnie, że nie należy się niczego ciekawego spodziewać po tym
    banku.