  • 1. Data: 2010-01-08 22:17:14
    Temat: Trzy Razy Pe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    O ile wiem do tej pory skrót p/b można było rozwijać na dwa sposoby: private
    banking oraz personal banking.

    Raiffeisen dokonał twórczego rozszerzenie tych możliwości. Teraz będziemy
    mieli także premium banking. Poniższy cytat pochodzi z serwisu
    transakcyjnego banku:

    "Szanowni Państwo,
    miło nam poinformować, że zakończyliśmy z sukcesem wdrożenie nowych
    standardów obsługi Klientów z segmentu Premium we wszystkich placówkach
    naszego Banku. Do dyspozycji naszych Klientów jest już 95 specjalnie
    przygotowanych Oddziałów Raiffeisen Premium Banking i ponad setka
    pracowników, profesjonalnie przygotowanych do kompleksowej obsługi zgodnej z
    najlepszymi standardami Raiffeisen Premium Banking.

    Raiffeisen Premium Banking powstał z myślą o osobach poszukujących
    alternatywy dla zgiełku i pośpiechu masowej bankowości, finansowego spokoju
    i elastycznych rozwiązań. To propozycja dla tych, którzy cenią dyskretną
    atmosferę, indywidualne podejście oraz bogatą ofertę produktów bankowych.
    Po szczegółowe informacje zapraszamy do naszych oddziałów!"

    W sumie w porównaniu z przeciętną w pl, obsługa w oddziałach Rajfiego i tak
    zawsze była na wysokim poziomie. Ciekawe czy teraz się pogorszy, a to co
    było dobrego do tej pory pójdzie do opcji premium, czy też będzie to
    naprawdę zmiana na lepsze.

  • 2. Data: 2010-01-08 22:28:18
    Temat: Re: Trzy Razy Pe
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > pracowników, profesjonalnie przygotowanych do kompleksowej obsługi zgodnej
    > z najlepszymi standardami Raiffeisen Premium Banking.

    to "premium", to lepiej, czy gorzej od hsbc "premier" ? :)

    "HSBC Premier sprawia, że konto klienta jest odmiejscowione - nie tylko
    w kraju, ale i na całym świecie! Bank daje do dyspozycji 250 specjalnych
    placówek Premier plus parę tysięcy zwykłych oddziałów HSBC na całym świecie.
    Do tego jest armia wyszkolonych, dedykowanych doradców, którzy obsłużą
    klienta niezależnie od kraju jego pochodzenia."

    zreszta na "p" mamy juz duzo: private, personal, prestiz, premier, premium.

  • 3. Data: 2010-01-08 23:17:59
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > zreszta na "p" mamy juz duzo: private, personal, prestiz, premier, premium.

    bankowość przepłacona ;-)

  • 4. Data: 2010-01-09 09:47:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > tak zawsze była na wysokim poziomie. Ciekawe czy teraz się pogorszy, a
    > to co było dobrego do tej pory pójdzie do opcji premium, czy też będzie

    Mnie to wygląda na takie Aquariusa, czyli ani lepiej, ani gorzej tylko
    tak samo :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2010-01-11 22:22:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-08 23:17, MarekZ wrote:
> [...]
    > tak zawsze była na wysokim poziomie. Ciekawe czy teraz się pogorszy, a
    > to co było dobrego do tej pory pójdzie do opcji premium, czy też będzie

    Hm, kiedyś założyłem sobie tam konto (tuż przed tym, jak zaczęli
    oferować system transakcyjny na komórki). Kiedy pierwszy raz
    poszedłem do oddziału, żeby coś załatwić (co się nie dało zrobić
    telefonicznie/internetowo) i odstałem 4 minut to zamiast złatwiać
    zlikwidowałem konto :-)

    Ale może to specyfika oddziału (za duży ? :)

    witrak()