  • Data: 2011-02-02 12:05:59
    Temat: Re: Tragedia - koniec mbanku ?
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przerabiałem to samo w mBanku
    po miesiącu pieprzenia i zwodzenia powiedziałem żeby się pałowali i
    załatwiłem wszystko w tydzieńw innym banku przy kawce i z usmiechem.
    Dziwię się tym zakutym durektorom i prezesom mbankowym że tak podchodzą do
    sprawy, tracą klientów i to cały czas
    dla mnie konta mbankowe sąjużmartwe, marne % na kontach oszcz, kiepskie i
    drogie karty kredytowe, niekompetentna mlinia, dezinformacja i ogólna
    ignorancja
    A np prośbę o potwierdzenie wypowiedzenia ubezpieczenia OC i AC z BRE
    Ubezpieczenie musiałem 4 razy mailować, 3 razy skanować i przesyłać te same
    umowy, a na koniec kilka razy telefonicznie monitować aby łaskawie jakiś
    analityk przysłał maila z jednym zdaniem: że umowa OC pojazdu xxx została
    wypowiedziana
    Smiechu warte !!!!! ale to wysokie i kompetentne standardy mBanku i BRE

    jestem z nimi od początku 200r i z każdym rokiem było gorzej, ostatnio to
    szczyt szczytów.

    Były klient pseudo mBanku.