  • 1. Data: 2003-03-31 13:58:36
    Temat: Tansze kredyty hipoteczne i mieszkaniowe w PKO BP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PKO BP SA OBNIŻA OPROCENTOWANIE KREDYTU MIESZKANIOWEGO WŁASNY KĄT I
    POŻYCZKI HIPOTECZNEJ

    Marek Kłuciński, PKO Bank Polski SA, 2003.03.31

    Od 1 kwietnia br. PKO Bank Polski obniża oprocentowanie kredytów
    mieszkaniowych WŁASNY KĄT i pożyczki hipotecznej udzielanych w złotych
    polskich. Nowe oprocentowanie kredytów wynosi już od 7,22%, a pożyczek
    od 8,72%, co oznacza obniżkę aż o 0,56pp.

    a calosc tutaj:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2236

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-31 14:26:36
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > polskich. Nowe oprocentowanie kredytów wynosi już od 7,22%, a pożyczek
    > od 8,72%, co oznacza obniżkę aż o 0,56pp.

    Amra, tak na marginesie. W KB, ze względu na inny sposób liczenia średniego
    WIBORu3M wynosi on 6,11%. Stąd przy prowizji 1% (przy wkładzie >=40%)
    otrzymujesz 7,11%, a więc w tym wypadku jeszcze mniej. Mniejsza jest także
    prowizja. Ogólnie jednak potwierdza to moją tezę "jak ognia i zarazy..".
    Przecież ta obniżka nie wynika z decyzji Prezesów tylko z powiązania
    oprocentowania z WIBOREM.

  • 3. Data: 2003-04-02 07:14:37
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b69hf2$p88$1@news.onet.pl...
    > Od 1 kwietnia br. PKO Bank Polski obniża oprocentowanie kredytów
    > mieszkaniowych WŁASNY KĄT i pożyczki hipotecznej udzielanych w złotych
    > polskich. Nowe oprocentowanie kredytów wynosi już od 7,22%

    I te 7,22% mnie się bardzo podobuje :-)))))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik