  • Data: 2002-04-29 07:48:30
    Temat: Re: TP SA - przelew za rachunek - jak???
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5922.0000007f.3ccce80e@newsgate.onet.pl...
    > ano mam, ale byłem chyb atroszeczkę zakręcony, jak zadawałem to pytanie. A
    > potem jeszcze rozmowa z BOK TP SA całkiem mnie załamała :-((

    Unikaj takich rozmów ;) bo na ogół tak się kończą.

    Jak się kłócą a nie mają racji, to mailuj na d...@m...tpsa.pl -
    ja tak raz zrobiłem i zaraz do mnie zadzwonili z W-wy (!), przedtem
    zadzwonili też do mojego BOKu i tak ich ustawili, że jak tam po godzinie
    poszedłem, to czekał na mnie kierownik, prawie czerwony dywan :) i za
    plecami szmery "to ten Pan, co z centrali w jego sprawie dzwonili..."

    Historyjka iście z lat '70 ... acha, sorki że OT, ale mam nadzieję
    wybaczycie ...