  • 1. Data: 2020-04-29 13:34:43
    Temat: Szukam ofert sprzedaży mieszkań w Warszawie
    Od: Mieszczuch <n...@p...pl>

    Pytam tutaj, bo inne odpowiednie grupy jak pl.rec.dom lub pl.rec.warszawa
    już są w agonii. Jeśli jakaś odpowiednia grupa jeszcze żyje, to proszę o
    podanie.

    Chcę szybko kupić mieszkanie w Warszawie - nowe lub niewiele starsze.
    Gdzie zamieszczane są oferty od deweloperów oferujących mieszkania
    już gotowe, od banków organizujących licytacje lub od osób prywatnych,
    które nie mogą lub nie chcą spłacać kredytu?
    Czy gdzieś są publikowane zmieniające się średnie ceny mieszkań?
    Proszę o informacje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-04-29 13:53:45
    Temat: Re: Szukam ofert sprzedaży mieszkań w Warszawie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    U mnie w bloku na przeciwko tak ze 3 dni temu pojawił się baner na jednym balkonie
    "Sprzedam 3 i 4 pokoje" (hmm, to chyba znaczy, że ma dwa mieszkania, tylko poskąpił
    na drugi baner i w sumie nie wiadomo, na którym piętrze jest to drugie - aha, baner
    wisi na pierwszym piętrze).
    Blok nówka, niech ich cholera weźmie, z rok temu skończyli budowę (a hałasowali chyba
    4 lata). Więc raczej nie od dewelopera, a od pierwszego właściciela - ale duża szansa
    na to, że od jakiegoś spekulanta, bo prawie całe to nieszczęsne osiedle to jeden
    wielki hotel.
    Jak chcesz to mogę wieczorem przepisać numer telefonu.

  • 3. Data: 2020-04-29 16:08:53
    Od: Mieszczuch <n...@p...pl>

> [...]
    jeden wielki hotel.
    > Jak chcesz to mogę wieczorem przepisać numer telefonu.
    Przepisz proszę i podaj.
    Przy okazji, czy możesz napisać gdzie to jest?

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2020-04-29 19:34:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 16:08:55 UTC+2 użytkownik Mieszczuch napisał:

    > Przepisz proszę i podaj.
    > Przy okazji, czy możesz napisać gdzie to jest?

    602 467 121 - ale bez gwarancji, że nie agencja.
    Cybernetyki 2 (i to jest chyba właśnie dokładnie Cybernetyki 2, budynek najbliższy
    ulicy Cybernetyki, bo to całe osiedle - bodajże 9 budynków - jest w luce
    odpowiadającej jednemu adresowi, więc są od 2 do chyba 2h), Mokotów na skraju
    mordoru.

  • 5. Data: 2020-04-29 22:19:44
    Od: Mieszczuch <n...@p...pl>

> [...]
    odpowiadającej jednemu adresowi, więc są od 2 do chyba 2h), Mokotów na skraju
    Bardzo dziękuję.
    Zadzwonię tam i spróbuje dowiedzieć się czegoś więcej. A przede
    wszystkim zahaczę o ten adres żeby zobaczyć jak to wygląda.