    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam konta idealnego :)
    Date: Fri, 11 May 2007 19:53:39 +0000 (UTC)

    Dnia 11.05.2007 a...@p...fm <a...@p...fm> napisał/a:

    > Jeśli pokażesz mi inne, tańsze oferty na taką sumę ubezpieczenia, to zmienię
    > zdanie i powiem, że nie jest atrakcyjna.
    > Z tego co widzę (online) wszystkie ubezpieczenia NNW są na znacznie niższe
    > kwoty przy podobnych cenach.

    Może masz rację, prawdę mówiąc nie analizowałem cen takich ubezpieczeń.
    Jednak tak czy siak za tego typu ubezpieczenie wydaje mi się to kwotą,
    której bym nie wydał nawet, gdybym był bardziej majętny niż jestem. Czy to
    nie jest aby tak, że jeśli np. utnie Ci rękę, to dostaniesz tylko
    kilka(naście) procent sumy ubezpieczenia?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/