    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <sjf6kl$81h$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <skgpl3$pjl$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <sl6k2p$d6d$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <slf0sq$13k1$1@gioia.aioe.org>
    <617baa80$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <slg9uu$2a2$2@gioia.aioe.org>
    <617c0790$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <sm1gkk$1ht2$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <sm2sp7$6ul$1@gioia.aioe.org> <61862883$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    Date: Sun, 7 Nov 2021 19:04:38 +0100

    On Sat, 6 Nov 2021 07:57:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Pewnie, szczególnie że te miliony zarabiają na obstawianiu, ale nie
    > ci, co obstawiają, tylko ci, którzy przyjmują te zakłady od debili
    > nieumiejących liczyć, którzy sądzą, że da się na tym wygrać - nie
    > da się, tak jak w ruletce.

    da sie, tylko musisz przewidywac wyniki lepiej niz inni.

    Ale masz racje - zeby ktos wygral, to ktos inny musi przegrac.
    A prawdziwe miliony wygrywaja przyjmujacy.

    > A zająć się wszyscy nie mogą, bo od
    > dawna opanowane przez mafię - spróbowałbyś się zająć i tyle by cię
    > widzieli.

    No nie wiem - chyba w miare prosto otworzyc punkt. A jak sie skonczy -
    nie wiem, legend duzo. na wyscigach konnych tez mafia?

    Ale ale ... jest w tym maly niuans.
    Powiedzmy, ze bedzie miecz Legia-Wisla.

    Wynik w sumie nieistotny - wystarczy zobaczyc, ile pieniedzy
    postawiono na jedna druzyne, druga, oraz na remis i ustawic stawki.
    Sa gotowe tabelki do stawek, zeby bookmacher zawsze zarobil swoje,
    niezaleznie od wyniku.

    Ale ... oni te stawki podaja z gory. Skad oni wiedza, jak ludzie beda
    obstawiac? Ewentualnie - kto wygra :-)

    Majac dane z lat poprzednich cos tam mozna przewidywac, ale jak
    zaczeli u nas pierwszy rok?
    Albo jakies wydarzenie jednorazowe, ktore nie ma precedensu, lub ma
    stary.

    Fakt, ze czasem stawki zmieniaja, ale raczej niewiele.

    J.