eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStanowisko mBanku w sprawie artykułu › Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
  • Data: 2005-09-11 16:11:09
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemysław Maciuszko napisał(a):


    > Ja przepraszam, ale jakie to ma znaczenie kto i gdzie mieszka albo gdzie
    > przebywa? Jest klientem i to jest jedyne, co sie powinno liczyc.

    ..czyli Bank ma tworzyć kilkadziesiąt różnych procedur pod każdego klienta
    bo przecież każdy jest ważny? Jak rozumiem Ci, którzy mieszkają np. w
    Puszczy mają zostać ekstra obdarowani nadajnikiem by być w zasięgu sms-ów z
    bramki Banku :>

    Czy Deutsche Bank na przykład też tworzy procedury pod hojnych klientów z
    Polski?


    > Wystarczy, ze nie uzywa (nie ma) polskiego numeru komorki.

    Zaraz się rozpłaczę z wrażenia :>

    Myślę, że Bank powinien mu kupić tę komórkę bo "klient jest ważny" :))))




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1