  • 1. Data: 2004-02-03 18:08:11
    Temat: Stałe zlecenie z kk VE mBanku
    Od: "pjotrek23" <p...@p...onet.pl>

    Czy mozna zlecic np. operatorowi komorkowemu Plus GSM zeby pobieral sobie
    naleznosci z karty kredytowej Visa Electron mBanku? Czy takie zlecenia działaja
    tylko na wypuklych?

    Pozdrawiam
    pjotrek23

  • 2. Data: 2004-02-03 18:20:39
    Temat: Re: Stałe zlecenie z kk VE mBanku
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Użytkownik "pjotrek23" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5bdd.00000310.401fe38a@newsgate.onet.pl...
    > Czy mozna zlecic np. operatorowi komorkowemu Plus GSM zeby pobieral sobie
    > naleznosci z karty kredytowej Visa Electron mBanku? Czy takie zlecenia
    działaja
    > tylko na wypuklych?
    wypukłe + ve inteligo, db24 i fortis (jak się walnąłem niech ktoś mnie
    poprawi) VE w mBanku nie zadziała... (nie działają u niej transakcje bez
    fizycznej obecności karty).

    pozdrowienia,
    paulos23

  • 3. Data: 2004-02-03 18:35:40
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    paulos23 wrote:

    > wypukłe + ve inteligo, db24 i fortis (jak się walnąłem niech ktoś mnie
    > poprawi) VE w mBanku nie zadziała...

    Ale eKarta już powinna.

  • 4. Data: 2004-02-03 18:37:43
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ponieważ nie da się wykonywać operacji na mbankowej VE bez jej fizycznej
    obecności proponuję polecenie zapłaty z ekonta. To kosztuje 1 PLN/mies.

  • 5. Data: 2004-02-03 18:41:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > wypukłe + ve inteligo, db24 i fortis (jak się walnąłem niech ktoś mnie
    > poprawi) VE w mBanku nie zadziała... (nie działają u niej transakcje bez

    i karta.interia.pl

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-02-03 18:45:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ponieważ nie da się wykonywać operacji na mbankowej VE bez jej fizycznej
    > obecności proponuję polecenie zapłaty z ekonta. To kosztuje 1 PLN/mies.

    Nauczysz się poprawnie odpowiadać ZGODNIE Z ZASADAMI NETYKIETY w końcu czy
    przerasta to Twoje możliwości ?

  • 7. Data: 2004-02-03 20:10:52
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    > Czy mozna zlecic np. operatorowi komorkowemu Plus GSM zeby pobieral sobie
    > naleznosci z karty kredytowej Visa Electron mBanku? Czy takie zlecenia

    nie - NIE mozna - bo plusgsm nie swiadczy takiej uslugi :-) i to bez wzgledu
    na rodzaj plaskosci karty k.

  • 8. Data: 2004-02-03 20:30:12
    Od: p...@p...onet.pl

    > nie - NIE mozna - bo plusgsm nie swiadczy takiej uslugi :-) i to bez wzgledu
    > na rodzaj plaskosci karty k.

    Mozna, mozna co prawda od niedawna ale mozna:

    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_1.asp?color=8&sho
    w=5_formypl_mr1&ikona=5

    Piotrek