  • 71. Data: 2009-11-01 22:02:46
    Temat: Re: Mniej do OFE więcej do ZUS ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Ja np. analizuję sobie teraz różne opcje i wychodzi mi, że
    > jakbym zaakceptował dojazd (w jedną stronę) do pracy 40-50
    > minut mógłbym kupić sobie mieszkanie >80m^2 w kwocie poniżej
    > 200 tys zł (miejscowość w okolicach Poznania). Więc można
    > mieszkać w małej miejscowości, a zarabiać w dużej.

    Nie nadużyję Twojej cierpliwości, jeśli zapytam, gdzie w Polsce
    80 metrów do kwadratu kosztuje mniej niż 200 tysięcy złotych? :)

    Nie kwestionuję (bo sam widziałem domy w tej cenie!) ale pytam. :)
    I aby było jasne -- pytam, ale jeśli nie odpowiesz, nie będę miał
    pretensji do Ciebie. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2009-11-01 22:05:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" hcku4r$425$...@n...onet.pl

    > Wiesz jak wyglądają wagony (tory, dworce, perony itp.) PKP ? Uważasz, że taki syf
    może kiedykolwiek zamienić się w coś zbliżonego
    > do TGV ? :)

    Może, ale trzeba do tego III wojny światowej :) i kilkudziesięciu
    tysięcy lat budowania nowej cywilizacji. ;)

    Ja z usług PKP zrezygnowałem co najmniej 16 lat temu. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2009-11-01 23:09:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-01, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Nie nadużyję Twojej cierpliwości, jeśli zapytam, gdzie w Polsce
    > 80 metrów do kwadratu kosztuje mniej niż 200 tysięcy złotych? :)

    http://dom.gratka.pl/mieszkania-sprzedam/lista/,,80,
    200000,mo,cd.html

    > Nie kwestionuję (bo sam widziałem domy w tej cenie!) ale pytam. :)
    > I aby było jasne -- pytam, ale jeśli nie odpowiesz, nie będę miał
    > pretensji do Ciebie. :)

    Mnie akurat interesują rejony wielkopolski, okolice Poznania.
    W takich Obornikach/Kościanie juz można znaleźć mieszkania
    z ceną ofertową poniżej 200 tys. Dojazd do Poznania to ok.
    40/50 minut, a biuro mam 10 minut pieszo od dworca PKP :)

    W samym poznaniu już się zdarzają 80-tki poniżej 300 tys. zł,
    a po http://bankier.tv/video/Rodzina-na-swoim-na-wylocie-
    48788.html
    o ile rząd tego nie spieprzy, to IMHO ceny się uregulują na całkiem
    sensownym poziomie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 74. Data: 2009-11-01 23:41:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > http://dom.gratka.pl/mieszkania-sprzedam/lista/,,80,
    200000,mo,cd.html

    Dziękuję. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2009-11-03 16:41:29
    Od: "RK" <b...@o...pl>

> [...]
    > minut mógłbym kupić sobie mieszkanie >80m^2 w kwocie poniżej
    > 200 tys zł (miejscowość w okolicach Poznania).

    Za gotówkę czy na kredyt? Siostrzenica i jej mąż chcieli zrobić podobnie,
    czyli kupić tańsze mieszkanie w Zgierzu i tam mieszkać a pracować w Łodzi.
    Oboje zarabiają więcej niż średnia krajowa a mimo to banki nie chciały im
    dać kredytu na mieszkanie w Zgierzu. Na Łódź i owszem. Nie mieli wyjścia,
    musieli kupić dużo droższe mieszkanie w Łodzi.

  • 76. Data: 2009-11-04 18:17:09
    Temat: Sondowanie przed atakiem [Re: Mniej do OFE więcej do ZUS ?]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > wierzysz w to?

    Przekaz z ostatnich dni, który kierują poszczególni ministrowie do opinii
    publicznej nie jest jasny. - Rząd sonduje reakcje społeczne na decyzje
    dotyczące łatania dziury budżetowej kosztem naszych przyszłych emerytur -
    mówi dr Wiktor Wojciechowski, ekspert rynku emerytalnego z FOR.
    http://biznes.onet.pl/rzad-demontuje-reforme-emeryta
    lna,18490,3048313,1,news-detal

    Coraz mocniej atakuja. Jesli siegna lapami po moja kase to PO nie moze juz
    liczyc na moj glos.

    MK

  • 77. Data: 2009-11-04 18:33:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Lis, 19:17, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Coraz mocniej atakuja.  Jesli siegna lapami po moja kase to PO nie moze juz
    > liczyc na moj glos.
    Na Twój nie, na mój nie, ale wiele osób i tak na nich zagłosuje.

  • 78. Data: 2009-11-04 18:51:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 31 Paź, 20:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zresztą za pensję minimalną nie da się za bardzo przeżyć.
    Za bardzo się nie da ale są ludzie co jakoś to robią.
    Ba..sa tacy co mają mniej niż płaca minimalna (w końcu nie każdy jest
    zatrudniany na umowę o pracę)

  • 79. Data: 2009-11-04 19:00:40
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MK wrote:

    > Coraz mocniej atakuja. Jesli siegna lapami po moja kase

    sad najwyzszy wyjasnil juz fanom ofe, ze skladki odkladane
    w ofe sa obowiazkowe i nie sa nasza prywatna wlasnoscia.

    skarb panstwa emituje obligacje, zeby dofinansowac zus,
    ktory musi przetransferowac kase do ofe, ktore maja ustawowo
    narzucony obowiazek kupowania (w wiekszosci) bezpiecznych
    obligacji skarbu panstwa.

    to jest majstersztyk inzynierii finansowej, prywatny zus bis,
    ktory kasuje procent od skladki i zarzadzania bez wzgledu
    na to czy osiagnie zysk, czy straci.

    jakis paranoik nazwal powstanie ofe reforma emerytalna.

  • 80. Data: 2009-11-04 19:07:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > sad najwyzszy wyjasnil juz fanom ofe, ze skladki odkladane
    > w ofe sa obowiazkowe i nie sa nasza prywatna wlasnoscia.

    Za moment nadejdzie czas zeby wyjasnic politykom, ze jednak nie moga sie do
    nich dotykac :).

    MK