  • 31. Data: 2009-08-23 20:53:00
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    wiadomościnews:h6s8sk$1bv$3@news.onet.pl...

    > No zapewne z Getin/Noble...

    A jeszcze dokladniej: Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie - Oddział
    Specjalistyczny Metrobank

    https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=14

  • 32. Data: 2009-08-23 21:01:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 22:48, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Eh, a juz Ci chcialem udzielac kolejnych swiatlych rad zebys wynajal
    > samochod albo zapisal sie na biuletyn. :)

    Mam kartę AA i tak też robię..;-) Uwazam AA za najlepszy FFP z grupy
    OneWorld. Dzięki !

  • 33. Data: 2009-08-23 21:22:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

    Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego
    problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).

    MK

  • 34. Data: 2009-08-23 21:25:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 16:19, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Żona mnie z domu chce wykopać za te promocje...:-)

    Hmmm...

    http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-ple
    ase-help-travel-addict-banned-travelling-wife.html

    :)

  • 35. Data: 2009-08-23 21:41:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 16:20, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > 90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

    Az zerknalem na strone SIA. Calosci w pierwszej sie nie da, ale:

    Wersja najtansza, kombinacja Business Standard / First Saver / First
    Standard 360,000
    Wersja najdrozsza, kombinacja Business Full / First Full
    1,216,000

    Jeszcze troche Ci zostalo do uzbierania. :)

  • 36. Data: 2009-08-23 21:48:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 21:49, bradley.st wrote:

    > (1) Zadzwonic raz jeszcze z nadzieja, ze trafisz na inna zmiane,
    > (2) Zadzwonic po raz kolejny, i - jezeli nadal jest taki wybor -
    > wybrac 'English' zamiast 'polski' z nadzieja ze trafisz na jednostke
    > bardziej nastawiona na klienta (dawno dawno temu to dzialalo).
    Ale udawać, że nie znam polskiego? Może być podejrzane gdy mam polsko
    brzmiące nazwisko... :P

    Swoją drogą zastanawia mnie, po co dają do wyboru język, skoro i tak nie
    przyjmą do takiej pracy w infolinii bez znajomości angielskiego (chyba,
    że się mylę).

  • 37. Data: 2009-08-23 22:03:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 17:48, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Ale udawać, że nie znam polskiego? Może być podejrzane gdy mam polsko
    > brzmiące nazwisko... :P

    Nie, nie, nie udawac. Mowic po polsku. Po prostu jednostki pracujace w
    "angielskojezycznej" wersji partyline mialy wtedy inne podejscie do
    obslugi klienta. Nie orientuje sie, czy w wyniku dodatkowych szkolen,
    czy wrodzonych predyspozycji.

    > Swoją drogą zastanawia mnie, po co dają do wyboru język, skoro i tak nie
    > przyjmą do takiej pracy w infolinii bez znajomości angielskiego (chyba,
    > że się mylę).

    Jakby Ci to... Jest znajomosc jezyka i jest znajomosc jezyka. :)

  • 38. Data: 2009-08-23 22:23:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 23:22, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego
    > problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).
    >
    > MK

    No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
    opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
    karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

  • 39. Data: 2009-08-23 22:26:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 23:41, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Wersja najdrozsza, kombinacja Business Full / First Full
    > 1,216,000
    >
    > Jeszcze troche Ci zostalo do uzbierania. :)

    W ostateczności może byc LH/SIA lub TG/SIA. A jak to nie pomoże, to
    zawsze jest China Airlines, choć mam opory przed chińskim czymkolwiek.
    Jakiś czas temu na JFK wylądował 747 tej linii. Okazało się, że pilot
    nie włada angielskim...!!! ???

  • 40. Data: 2009-08-23 22:27:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 23:25, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-ple
    ase-help-travel-a...

    > :)

    Można znaleźć pare innych wątków o podobnej treści. Najbardziej
    zwariowane pochodzą od kolesi z Oz !