  • 1. Data: 2023-11-26 13:59:06
    Temat: Serwis aby zbierać wsparcie
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Coś w rodzaju patronite czy wsparcia na youtube poszukuję, aby czytelnik
    bloga czy www mógł w prosty sposób przekazać drobne wsparcie.

    Patrzyłam 1koszyk.pl tu minimalna prowizja 1,49zł ale może jest coś innego?
    Bloger bez działalności gospodarczej, więc w ramach działalności
    nierejestrowej lub hobbysta.

  • 2. Data: 2023-11-26 16:44:52
    Temat: Re: Serwis aby zbierać wsparcie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.11.2023 o 13:59, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    >
    > Patrzyłam 1koszyk.pl tu minimalna prowizja 1,49zł ale może jest coś innego?
    > Bloger bez działalności gospodarczej, więc w ramach działalności

    Portfel BTC :D

    --
    Pete

  • 3. Data: 2023-11-26 22:54:17
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2023-11-26 o 16:44, Pete pisze:

    > Portfel BTC :D

    Czy aby wpłacić mi na portfel BTC to osoba też musi mieć portfel BTC ?
    Czyli dla spontanicznego wsparcia, to może być za dużo ruchów:
    1) założyć portfel
    2) wymienić PLN na BTC
    3) dokonać wpłaty

  • 4. Data: 2023-11-26 23:20:19
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Patrzyłam 1koszyk.pl tu minimalna prowizja 1,49zł ale może jest coś innego?
    > Bloger bez działalności gospodarczej, więc w ramach działalności

    zrzutka.pl czy nie zrozumiałem pytania?

    MJ

  • 5. Data: 2023-11-27 09:07:09
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2023-11-26 o 23:20, Michał Jankowski pisze:

    > zrzutka.pl czy nie zrozumiałem pytania?

    Super! Chyba o to chodziło! Znam ten serwis, ale zawsze fajnie zapytać
    nieznajomych, bo siedzisz, głowisz się, a pomysł jest tak blisko.