    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 21 Jun 2021 17:30:23 +0200

    On Mon, 21 Jun 2021 07:56:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    > Hmmm, ogólnie chyba jest tak, że to, co nie jest zabronione, jest
    > dopuszczone. Więc jeśli bank może wpisać w umowę, że może ją
    > wypowiedzieć z 2-miesięcznym wyprzedzeniem bez podawania przyczyny,
    > to pewnie przepisy ogólne na to zezwalają,

    Nie wiem czy tak pozwalaja, bo to wyglada na jakas dyskryminacje
    klienta.
    Wiec raczej normalnie - zmieniamy cennik, karta dozywotnio bezplatna
    przestaje byc bezplatna, a klient sie godzi na zmiany lub nie - i
    umowa sie rozwiazuje :)

    Ewentualnie - bank rezygnuje z takiego "produktu", proponuje klientowi
    zmiane na inna karte, lub umowa wygasnie :-)

    Przy czym pierwsze trzeba uzasadnic, z czym akurat nie ma problemow,
    bo inflacja duza, drugiego ... hm.

    No chyba, zeby tak od UOKiK zaatakowac ... jak to jest, ze 5% inflacja
    roczna podnosci oplate z 5zl na 9 zl?
    Albo z 0zl na 5 zl - proporcjonalna powinna byc :-)

    J.