  • 1. Data: 2013-04-29 11:51:09
    Temat: Santander - odsetki maksymalne, brak informacji pisemnej
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Witam,
    Mój wujek ma w Santanderze kredyt z oproc. nominalnym 20%
    a jak wiadomo od marca obowiązuje ustawowo maksymalnie 19%
    Jednak wujek nie dostał jeszcze z banku informacji pisemnej o
    obniżce oproc. a niestety nie może zadzwonić ani pójść do banku
    ponieważ jest w szpitalu w stanie ciężkim.
    Ja mam tylko pełnomocnictwo pocztowe i odbieram korespondencję
    wujka z poczty.
    Czy ktoś z Was może potwierdzić że Santander Consumer Bank jest
    obecnie w trakcie rozsyłania takich informacji do klientów?

  • 2. Data: 2013-04-29 17:25:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" napisał w wiadomości grup

    > Czy ktoś z Was może potwierdzić że Santander Consumer Bank jest
    > obecnie w trakcie rozsyłania takich informacji do klientów?

    Ale po co mu taka informacja na piśmie? Zmiana na oprocentowanie nie wyższe
    niż 19% z datą nie późniejszą niż 7 marca odbywa się z mocy prawa. Jeżeli
    bank choćby przez jeden dzień po tym dniu naliczałby wyższe oprocentowanie,
    nie miałby żadnych szans w sporze.

  • 3. Data: 2013-04-30 01:27:56
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    MarekZ wrote:
    > Ale po co mu taka informacja na piśmie?
    Żeby znać kwotę obniżonej raty miesięcznej.

  • 4. Data: 2013-04-30 18:25:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-30 01:27, poszukiwacz pisze:
    > Żeby znać kwotę obniżonej raty miesięcznej.

    To zadzwoń do tego Banku i zapytaj bezpośrednio. Odpowiedź otrzymasz od
    razu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-05-04 13:02:46
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    animka wrote:
    > To zadzwoń do tego Banku i zapytaj bezpośrednio. Odpowiedź otrzymasz od
    > razu.
    Klauzula tajemnicy bankowej.

  • 6. Data: 2013-05-04 15:05:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-04 13:02, poszukiwacz pisze:
    > Klauzula tajemnicy bankowej.

    To znaczy, że nie podasz bankowi swojego peselu, żeby dostac konkretną
    odpowiedź w swojej sprawie?

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-05-06 14:54:37
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    animka wrote:

    > To znaczy, że nie podasz bankowi swojego peselu, żeby dostac konkretną
    > odpowiedź w swojej sprawie?

    Nie doczytałaś pierwszego postu.
    Nie w mojej sprawie tylko w sprawie mojego wuja.