  • Data: 2008-10-23 17:18:37
    Temat: Re: SKOK STEFCZYKA
    Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Od kiedy będą obowiązywały podwyższone progi
    > gwarancji depozytów w BFG? Jakim aktem są te
    > sprawy regulowane?

    Nie wiem tego za to wiem, że od 14.10 - cytuję

    [...]Od wtorku, 14 października 2008r., gwarancja ta powiększona została do
    kwoty stanowiącej równowartość 50 000 euro. Tym samym, członkowie SKOK mają
    obecnie gwarancję zwrotu 100% swoich depozytów do wysokości ok. 177 000 zł.
    [...]

    Znaczy sie w przypadku upadłości SKOK w upadłości będzie wypłacał równowartość
    50 000 euro. tTylko wtedy co to za firma która upada i ma tyle kasy :-))

    Ciekawe ile dni pociągnie SKOK i czy nie spowoduje to ............ no wiecie
    co, nie chcę siać paniki.

    A.