  • 1. Data: 2003-06-26 20:30:45
    Temat: Dlaczego PEKAO SA to najgorszy bank?
    Od: tester Xnews <a...@a...pl>

    Sluchajcie...
    Mam Eurokonto WWW w PEKAO. Postanowilem wziac kredyt, ale to musialem
    zrobic w lokalnym oddziale, ktory poprosil o historie mojego konta.
    Tak, tak, niby ten sam bank, ale konta internetowe sa jakos inaczej
    traktowane. I co dalej? Okazlo sie, ze ktos w PEKAO podwyzszyl mi 10
    krotnie moje miesieczne wplywy. Nie mialem czasu czekac na kolejna
    opinie, pognalem do lokalnego oddzialu, a tam pani powiedziala mi, ze
    jestem przestepca, bo mam... za duze wplywy i po co chce kredyt.
    Zdebialem...

    A teraz jestem ciekaw waszych historii o PEKAO, na pewno macie takie w
    zanadrzu...

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 2. Data: 2003-06-26 20:36:53
    Temat: Odp: Dlaczego PEKAO SA to najgorszy bank?
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    A nie powiedziala Ci, ze pewnie podkupiles tego goscia, zeby Ci "podkrecil"
    wyciag??
    :)))

    Użytkownik tester Xnews <a...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.1...

  • 3. Data: 2003-06-27 11:57:52
    Temat: Re: Dlaczego PEKAO SA to najgorszy bank?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...) Nie mialem czasu czekac na kolejna
    > opinie, pognalem do lokalnego oddzialu, a tam pani powiedziala mi, ze
    > jestem przestepca, bo mam... za duze wplywy i po co chce kredyt.
    > Zdebialem...

    Trzeba było z pełną powagą powiedzieć, że masz możliwość zakupu sieci
    agencji towarzyskich po korzystnej cenie i pozyczasz pieniądze gdzie się da.

    Dogbert