eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :) › Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
  • Data: 2005-06-23 06:40:01
    Temat: Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek wrote:

    > Tak nie wyciąłem a wiesz czemu? Bo odpowiadając na jego wiadomość
    > zgodnie z netykietą (poniżej tekstu) stwierdziłem, że się zainteresuje
    > tym że ktoś odpisał i przejdzie na sam dół wiadomości.

    zapewniam cię, że gdyby twoja uwaga była jedyną treścią twojego posta
    *też by zauważył*

    > Pokazałem też
    > przy okazji bezsens tego co on robi - cytowanie całej wiadomości tylko
    > po to by dopisać jedno zdanie na końcu.

    czyli dałeś zły przykład swoim postępowaniem poprostu. Dopóki nie masz w
    ręku bejsbola, sam musisz się trzymać reguł które propagujesz.

    > Niestety działania takich
    > "czytelników" niusów są niczym innym jak śmieceniem.

    i dlatego prócz wskazywania na netykietę i ogólnie zwracania uwagi,
    należy dawać też dobry przykład