  • 1. Data: 2012-06-06 10:06:28
    Temat: Rodacy, na mecz z putinowko-bolszewicką zarazą ubierajcie się w stroje huzarii
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    niech swołocza putinowsko-bolszewicka widzi potomków tych którzy
    zasiedli na ruskim kremlu

  • 2. Data: 2012-06-06 11:45:46
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W dniu 2012-06-06 10:06, Charlie delta pisze:
    > niech swołocza putinowsko-bolszewicka widzi potomków tych którzy
    > zasiedli na ruskim kremlu
    dupek

  • 3. Data: 2012-06-06 13:31:25
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dupek

    aczemuż to??

    jestem zduuumiony cyrkiem jaki odwalają mecenasy z powodu euro.
    nagle można pić piwo pod chmurką (i mandatu nie będzie).
    ciekawe czy jakby niemcy zechcięli przechadzać się z koszulkami z
    hakenkreuz'em to też nie byłoby sprawy?

  • 4. Data: 2012-06-06 14:54:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    andrzej <a...@w...pl> wrote on 2012-06-06_11:45
    > dupek
    Zastanowiłeś się nad tym, że odpowiadając wspierasz spamera?
    Jedyny sposób to ignorować. Tego następnego trollopodobnego też.

    witrak()