  • Data: 2004-11-04 11:00:53
    Temat: Re: Reklama(cja) BZ - WBK
    Od: Julian <j...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Nov 2004 09:51:46 +0100, "MarS" <r...@c...edu.pl>
    wrote:

    > Pech chcia?, ?e
    >musia?em zaci?gn?ae kredyt na zakup mieszkania, a jeszcze wi?kszy, ?e to
    >w?a?nie w Waszym banku. Pod zastaw hipoteczny da?em zakupione mieszkanie.
    >Zgodnie z umow? moim obowi?zkiem jest dostarczaae Wam polis? ubezpieczeniow?
    >tego? mieszkania. I z obowi?zku tego zawsze si? wywi?zujemy. Jednak w
    >ubieg?ym roku, mimo okazania Waszemu pracownikowi takiej polisy,
    >otrzymali?my wezwanie jej przed?o?enia i potr?cono automatycznie z naszego
    >konta kwoty 10,-z?.

    Ja zostalem obciazony przez ten superklasny bank kwota 10zl za
    nieodebranie w terminie wyciagow bankowych, chociaz stalo sie tak z
    winy ich pracownicy, ktora nie byla w stanie odszukac moich wyciagow.
    Dopiero po mojej pisemnej interwencji bank laskawie odstapil od
    ukarania mnie. Zazadalem jednoczesnie przesylania mi wyciagow na adres
    domowy, co uwolnilo mnie od ryzyka "nieodebrania" ich w terminie.

    Swoja droga BZ WBK ma wspaniale pomysly na robienie pieniedzy. Mam
    nadzieje, ze nadejda czasy, gdy bardziej beda szanowac swoich
    klientow, a nie zachowywac sie jak pijawki.

    Julian