  • 1. Data: 2013-11-08 13:02:04
    Temat: mBank - opłata za konto walutowe. IDlOCl TAM SĄ?
    Od: r...@g...com

    Ja rozumiem, że opłata. Rozumiem, że 10 zł.

    Nie pojmuję tylko, czemu opłata jest pobierana w USD. Przelałem 10 zł na konto
    walutowe. Pobrało 3,11 USD. Saldo dostępne: -0,24. Tego się przelać już nie da (77
    groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.

    Kto poleci inny bank z firmowym kontem walutowym z normalnymi opłatami?

  • 2. Data: 2013-11-08 13:16:06
    Temat: Re: mBank - opłata za konto walutowe. IDlOCl TAM SĄ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-08 13:02, r...@g...com pisze:
> [...]
    groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.

    > Kto poleci inny bank z firmowym kontem walutowym z normalnymi opłatami?

    Gdzie masz tą opłatę? Od emaxów walutowych?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-11-08 13:17:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-08 13:16, Liwiusz pisze:

    > Gdzie masz tą opłatę? Od emaxów walutowych?

    OK, już doczytałem że chodzi o firmowe ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-11-08 13:54:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-08, r...@g...com <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > Kto poleci inny bank z firmowym kontem walutowym z normalnymi opłatami?

    Alior Bank, konto walutowe 5 zł, opłata pobierana w ciężar rachunku głównego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2013-11-08 14:55:56
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    r...@g...com Wrote in message:
> [...]
    walutowe. Pobrało 3,11 USD. Saldo dostępne: -0,24. Tego się przelać już nie da (77
    groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.

    Czy dobrze rozumiem, że próbujesz przelać z konta o ujemnym saldzie?

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 6. Data: 2013-11-08 15:07:02
    Temat: Re: Re:mBank - opłata za konto walutowe. IDlOCl TAM SĄ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Tego się przelać już nie da (77 groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.
    >
    > Czy dobrze rozumiem, że próbujesz przelać z konta o ujemnym saldzie?

    Niedobrze. Próbuje przelać 77 groszy na docelowy rachunek z ujemnym saldem i
    nie da się, bo zapewne minimalna kwota przelewu to 1 zł. Zatem albo musi
    wygenerować nadpłatę albo przelać jeszcze więcej, tak aby po pobraniu
    prowizji nadal pozostało ponad 1 zł w USD.

    Zabezpieczenie przed amatorami zaokrągleń (za 2 grosze 1 cent).

  • 7. Data: 2013-11-08 15:19:40
    Od: r...@g...com

    Tak właśnie jak piszesz. Wg mnie pobierają opłatę niezgodnie z regulaminem.
    Skoro twierdzą, że konto kosztuje 10zł, to niech tyle pobierają.
    Jeśli chcą pobierać z USD, to niech ustalą opłatę na 3,5 dolara albo coś w tym stylu.
    To co jest teraz, jest dla mnie niepojęte, bo wychodzi na to, że konto kosztuje
    10zł+różnica w spreadzie dolara.

  • 8. Data: 2013-11-08 23:29:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-08 15:19, r...@g...com pisze:
    > Tak właśnie jak piszesz. Wg mnie pobierają opłatę niezgodnie z regulaminem.

    Najpierw go przeczytaj.

    "Opłata pobierana w walucie rachunku, przeliczana z PLN na walutę
    rachunku według kursu kupna stosowanego przez BRE Bank SA w dniu
    pobierania opłaty. "

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-11-26 15:16:36
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 13:02:04 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:
> [...]
    groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.

    > Kto poleci inny bank z firmowym kontem walutowym z normalnymi opłatami?

    Po pierwsze to nie idioci są w tym banku, tylko nas klientów mają za idiotów!

    Wprowadzili "po cichu" opłaty. W każdym normalnym baku informuje się klienta o
    zmianach w opłatach. Mbank doszedł do wniosku, że wystarczy zamieścić na swojej
    stronie info, a klient może nie zauważy za szybko, a jeśli nawet to i tak zapłaci
    przed rezygnacją. Ja podziekowałam za takie konto i takie traktowanie mojej osoby. To
    bank korzysta z moich pieniędzy i powinien dbać o mnie, a dba wyłącznie o swój
    interes w sposób "banksterski", ja to w każdym razie tak odbieram. Dziwne, że już
    22.11.2013 potrafili wysłać informacje o zmianie opłat.

    Druga sprawa to skandaliczna sprawa opłat 10zł przeliczanych na walutę, co daje
    bankowi dodatkowe finanse, w postaci wpłat i przewalutowania.