  • 11. Data: 2004-07-29 19:39:31
    Temat: Re: VC pod zastaw.
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
    news:cebi9j$ni$1@news.onet.pl...

    > A jakie jeszcze banki daja takie cos ? Podobno Citi ale nie znalazlem nic
    na
    > ich stronie.

    Citi nie daje pod lokate.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-07-29 19:41:20
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisal w wiadomosci
    > Sprawdz' darmowa; oferte; ING S'la;skiego Visa Classic Olimpijska - za
    darmo.

    Dochody minimum 1k netto,

    > AMEX dla czytelników Newsweeka - odradzam.

    Mozna uzyskac pod zastaw lokaty, keidys warunkiem byloposiadanie 6 m-cy
    konta, lokata odnawialna. Po pierwszej kapitalizacji moznabylo ja
    zlikwidowac.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-07-29 19:44:18
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jesteś "uczciwym" sprzedacą KK BPH? ;-)

    Pisz pod postem.

    Dodatkowo Glenn pisze prawde. Wlasnie jestem na etapie wyrabiana kolejne KK
    w BPH. Wypelnilem wniosek w necie. Telefon od pani (nalezy podkreslic podcas
    rozmowy ze chce sie na podstawie wyciagow z innej karty). Nastpenie nalezy
    przyjsc do oddzialu z wyciagami trzema i dowodem. Podpisanie wniosku. Do 2
    tyg karta powinna byc w domu, PIN do odebrania w banku.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-07-29 19:46:21
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > W Citiphone zaskoczony konsultant ( dzwonilem 5 minut temu ) stwierdzil,
    ze
    > wie o takiej opcji ale szczegolow nie zna. Poprosil, zebym zadzwonil jutro
    > normalnych godzinach :))

    Oj, moglo mu sie rypnac z debetem pod zastaw lokaty ;-)))

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2004-07-29 19:48:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote in message news:cebjpo$42k$1@inews.gazeta.pl...

    > Citi nie daje pod lokate.

    Hehe... mozna i bez lokaty, ale jesli ktos ma ochote pod zastaw lokaty...
    coz, nalezy spelnic oczekiwania klientow... ;)

    Maciej

  • 16. Data: 2004-07-29 19:51:42
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > Hehe... mozna i bez lokaty, ale jesli ktos ma ochote pod zastaw lokaty...
    > coz, nalezy spelnic oczekiwania klientow... ;)

    No ale to nie jest typowy zastaw tak jak w innych bankach ;-) O ile sie
    orientuje ;-))) to nalezy po prostu miec fajna historie kontam i utrzymywac
    pewien poziom srodkow ;-)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-07-29 19:54:18
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Oj, moglo mu sie rypnac z debetem pod zastaw lokaty ;-)))

    Jutro zadzwonie w godzinnach "normalniejszych" i sie dowiem co i jak. Dam
    pozniej znac.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 18. Data: 2004-07-29 20:02:08
    Temat: Re: Re: VC pod zastaw.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "sunwoj" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > ta mialem

    PLN

    > tą mam
    >
    > no i co z tego, zadna z nich nie daje kredyt "za darmo" przy
    > transakcjach przez net i innych tj. obciazenie KK za rachunki tel.

    VE Inteligo kredytu nie daje, ale daje sie uzywac jak wypukla i mozna ja
    obciazac placac za rach tel.

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2004-07-29 20:05:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    wrote in message news:cebkgj$6qt$1@inews.gazeta.pl...

    > No ale to nie jest typowy zastaw tak jak w innych bankach ;-) O ile sie
    > orientuje ;-))) to nalezy po prostu miec fajna historie kontam i
    utrzymywac
    > pewien poziom srodkow ;-)

    Rozejrzyj sie a zauwazysz, ze swiat sie zmienia ;).

    Maciej

  • 20. Data: 2004-07-29 20:17:09
    Od: j...@p...onet.pl

    > Rozejrzyj sie a zauwazysz, ze swiat sie zmienia ;).

    :-) widac moje braki wiedzy odkad sie wypisalem z Citi ;-)

    --
    JaKi