  • 11. Data: 2002-11-17 12:18:23
    Temat: Re: Dokad odejsc z Citi? (dlugi, bo sporo wymagan)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    janko wrote:

    > Ciekawe, czy się zdecydujesz na konto i kartę w Fortisie wobec kosztów -
    > prawie 48zł/miesiąc:
    > 15zł/miesiąc (pakiet złoty),
    > 10zł/miesiąc (obsługa stałych zlecień),

    Nie było w założeniach (fakt, to jest cena zaporowa)

    > 1zł/miesiąc (obsługa VE),
    > 10zł/rok (wydanie VE),
    > 250zł/rok (wydanie Visa Gold)

    A w Citi to niby ile się płaci? Mocno podobnie.

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-11-17 19:56:17
    Od: e...@p...onet.pl

    > Tak czy siak - chcialbym zmienic bank, na pewno nie na rzeczy zwiazane z BRE,
    > zadne Millennium i ING BSK oczywiscie, no i nie Raiffeisen, bo bez internetu.

    Nie rozumiem, czemu nie ING BSK i to "oczywiscie".
    Moim zdaniem spelnia praktycznie wszystkie wymagania - w kazdym razie najlepiej
    ze znanych mi bankow. A przenioselm sie tam tez z Citi, tyle ze od razu jak
    zaczely sie cyrki.

    > zalety i pozbyc sie wat citka, zwlaszcza arogancji, traktowania z gory,
    > niewyjasniania swoich dziwnych regul typu "nie, bo nie", naciagania na

    Nie wiem jak gdzie, ale w moim oddziale (W-wa), traktowali mnie naprawde
    grzecznie i ogolnie sie starali

    > A zalety, ktorymi chce sie nadal cieszyc, to (w porzadku przypadkowym):
    > --wygodny dostep przez siec i 24-godz. ludka pod telefonem

    internet jest - chodzi czasem ciezko, ale totalnej awarii nigdy nie mialem.
    ludek tez jest pod bezplatnym numerem.
    lekki minus technologiczny - nie calkiem on-line w swieta i w nocy, ale da sie
    przebolec

    > --bezplatne przelewy w sieci (lub b. tanie)

    od taryfy stanadrd2 w gore przelewy sa beplatne i to nie tylko przez siec

    > --duuuuuzo darmowych bankomatow i tanie wyplaty z bankomatow zagranica

    duza siec wlasna, a w pakiecie presige bezplatne wyplaty ze _wszyskich_
    bankowmatow w kraju. za granica bodaj 3% - dosc umiarkowane i liniowo! (bez
    prowizji minimalnej). wazne: uczciwe kursy przewalutowania (ciut lepsze ma
    tylko BZ WBK)

    > --bezpieczna (choc w Citi droga) KK, koniecznie visa (szybkie zastrzeganie,
    > szybka odpowiedzialnosc banku)

    jest Gold, ubezpieczona ale slabo. KK zostawilem sobie w Citi - ta nie ma chyba
    konkurencji

    > --przyzwoity debet (chociaz 2-krotnosc moich stalych wplywow netto - 5500 zl,

    mozna doscac nawet i 7-krotnosc (zaleznie od rodzaju konta)

    > --dzialajacy direct debit (nawet z Centertelem!)

    mi dziala od dawna

    > --mozliwosc potwierdzania transakcji (najlepiej faksem, tak jak bylo w

    sa bezplatne, mozna zamawiac poczta, jak fax. - nie wiem

    > --niskie oplaty za karte maestro,

    w ogole nie za wiele bankow ma Maestro - ING ma. I to za marne 6 zl. rocznie

    > prowadzenie (ale tu akurat moge scierpiec

    najbardziej ekonomiczny pakiet standard2 - 7 zl/ mies - chyba jeden z tanszych
    na rynku. bardziej wypasiony - prestige za 20 zl (wyzsze debety, darmowe
    bankomaty - w sumie chyba warto)

    > Na razie starczy. Mam nadzieje, ze to nie jest jakis Disneyland Bank 24,
    tylko jakis bardziej realny...

    Obawiam sie ze niekorych wymagan tutaj nawet Disneland Bank nie zaspokoi

    Pozdro

    eipi

  • 13. Data: 2002-11-18 08:26:40
    Od: k...@w...pl

    A co powiesz nad BPH PBK ? Sam sie zastanawiam nad Srebrnym Sezamem, jest net,
    jest KK, sa bankomaty po fuzji maja ich sporo), w wszystko za 9 PLN
    miesiecznie. Ja bylem w placowkach bylego BPH i nie jest najgorzej.
    kmykow

  • 14. Data: 2002-11-18 08:30:11
    Temat: Re: Re: Dokad odejsc z Citi? (dlugi, bo sporo wymagan)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Nov 18, 2002 at 09:26:40AM +0100, k...@w...pl wrote:

    >A co powiesz nad BPH PBK ? Sam sie zastanawiam nad Srebrnym Sezamem, jest net,

    Net uwazam za pomylke (zbyt win-zorientowane).

    >jest KK, sa bankomaty po fuzji maja ich sporo), w wszystko za 9 PLN
    >miesiecznie. Ja bylem w placowkach bylego BPH i nie jest najgorzej.

    A z drugiej strony ja mialem pbk - drogi bank, i w/g cen jakie
    przegladalem niedawno (zanim jeszcze post-bph nazwy przejeli) jeszcze
    drozszy.

    Jedyny plus to dosc dobrze zorientowana obsluga. Ale to mozna akurat
    nie tylko tam spotkac.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-11-18 09:10:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Jedyny plus to dosc dobrze zorientowana obsluga. Ale to mozna akurat
    > nie tylko tam spotkac.

    ale to chyba w bylych pbk, na moje pytanie odp byla nastepujaca: "wie pan,
    tyle roznych produktow mamy ze az trudno sie polapac", nastepnie nastapilo
    obstlukanie moniora przez druga pania wraz ze slowami "tu jest - trzeba
    przeczytac" ;-) Obiecali oddzwonic i faktycznie oddzwonili po przeczytaniu
    ;)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-11-18 10:58:12
    Temat: Re: Re: Re: Dokad odejsc z Citi? (dlugi, bo sporo wymagan)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Nov 18, 2002 at 10:10:54AM +0100, JaKi wrote:

> [...]
    >przeczytac" ;-) Obiecali oddzwonic i faktycznie oddzwonili po przeczytaniu

    I nie moga tego po prostu udostepnic wszystkim, tylko konieczny jest
    ludzki interfejs? Ech.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-19 20:59:09
    Od: t...@w...pl

    Dzieki za wszystkie sugestie. ING odpada, choc faktycznie TOiP bardzo
    zachecajacy, ale przekonalem sie juz, ze najwazniejsza jest tzw. jakosc
    obslugi.
    Mam Plus Konto w VW Bank direct i chyba skonczy sie na tym, ze otworze tam ROR.
    Problem w tym, ze nie maja kont wspolnych, wiec bedzie nam musial wystarczyc
    wlasciciel i pelnomocnik.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 18. Data: 2002-11-19 21:04:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ROR.
    > Problem w tym, ze nie maja kont wspolnych, wiec bedzie nam musial

    Skoro nie masz gdzie sie przeniesc - a tak wynija z postow to IMHO lepiej
    zostac w Citku.

    --
    JaKi