    From: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raty 0% w Mega avans
    Date: Thu, 20 Jan 2005 18:33:44 +0100

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:csntek$qib$1@news.onet.pl...

    > Nie badzmy nawini, nikt nie udziela kredytu na 0%. Nie dosc, ze trzeba
    > zaplacic ubezpieczenie to w dodatku oprocentowanie jest juz wliczone w
    > cene!

    och, jaka ja naiwna, dlugo chodzilam za kilkoma rzeczami, znalam ich ceny od
    pol roku. firmy (me i mm) wprowadzily raty 0 %, ceny nie zmienila, z
    ubezpieczenia pozwolili zrezygnowac, zadnych oplat nie pobrali - och jaka ja
    naiwna.

    > Przy platnosci gotowka istnieje mozliwosc negocjacji ceny, co
    > sprowadza sie zawsze do obnizenia ceny mniej wiecej o wysokosc
    > ewentualnego oprocentowania.

    jest to dobry sposob, ale tylko dla tych, co maja gotowke. ale tez jest
    jedno "ale". ja wole rozlozyc np. 7.000 zl na 10 nieoprocentowanych rat, niz
    wywalic tyle lub troche mnie w gotowce.