  • 1. Data: 2002-09-03 08:10:21
    Temat: Ranking banków wg SE
    Od: "Agadir" <a...@p...pl>

    http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/Nasze_Sprawy/pienia
    dze/pieniadze_1.shtml
    Link aktywny chyba tylko przez kilka dni...

    Agadir

  • 2. Data: 2002-09-03 11:11:40
    Temat: Re: Ranking banków wg SE
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Cos krzywy ten ranking. W oplatach Millennium zajmuje 2 miejsce a nie
    znalazlo sie nawet dla Lukasa, a powszechnie wiadomo, iz Me jest o wiele
    drozszym bankiem od LB. Nie wiem jakimi kryteriami sie kierowali....

  • 3. Data: 2002-09-03 13:45:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "minik" <
    > Cos krzywy ten ranking. W oplatach Millennium zajmuje 2 miejsce a nie
    > znalazlo sie nawet dla Lukasa, a powszechnie wiadomo, iz Me jest o wiele
    > drozszym bankiem od LB. Nie wiem jakimi kryteriami sie kierowali....

    przeciez wspomnieli kilka razy ze SUBIEKTYWNYMI ;-))
    *** blad ***